معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: همه مدیران مرتبط با امدادرسانی استان تا پایان بارش‌های جدید حق خروج از استان را ندارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: باران، رحمت الهی است و اگر آن را مدیریت نکنیم برای مردم به درد سر تبدیل خواهد شد.

او اضافه کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و در حوادث بایستی به گونه‌ای رفتار کنیم که آن‌ها دچار مشکل نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: در بحث بارش‌های آتی که از پنجشنبه شروع می‌شود دستگاه‌های امدادرسان باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش نمایند.

وی اضافه کرد: مدیران بایستی به حرفهایشان عمل کنند و به قول‌هایی که در نشست‌ها برای رفع مسائل فنی می‌دهند وفادار بمانند نه فقط با شعار باعث یاس و ناامیدی مردم شوند.

او گفت: مدیران باید بدترین سناریو را برای بارندگی‌های پیش رو ترسیم کنندو هیچ مدیری تحت هر شرایطی حق خروج از حوزه مدیریتی خود را ندارد.

خانچی اظهار داشت: مدیران و به خصوص فرمانداران اکیپ‌های عملیاتی خود را از همین الان تشکیل دهند و از تجربیات بارندگی‌های گذشته برای رفع نواقص کاری استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به بارندگی هفته قبل و دیدن نقاط ضعف در جمع شدن آب‌ها مدیران در مدت باقی مانده تا بارندگی آینده نقاط ضعف را برطرف کنند.

او گفت: همه دستگاه‌ها با هم به صورت میدانی دنبال نقاط ضعف باشند و در سریعترین زمان ممکن نقاط ضعف را برطرف کنند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد:اینکه دوباره باران بیاید و برای مردم اسباب زحمت شود به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی گفت: در بسیاری از مناطق استان به خصوص در کارون و اهواز کنده کاری‌ها و حفاری‌های زیادی انجام شده که بایستی آبفا و شهرداری و سایر دستگاه‌ها هر چه سریعتر نسبت به ترمیم این حفاری‌ها اقدام کنند.

خانچی افزود: همه سازمان‌ها بایستی در آماده‌باش کامل باشد و نبایستی بارش باران باعث قطع آب، برق، گاز، تلفن و ... شود.

وی اظهار داشت: بایستی به روستا‌ها توجه ویژه شود چرا که الان فصل نقل و انتقالات عشایر است و زیبنده نیست که عشایر و روستاییان گرفتار سیل و بارندگی شوند.

خانچی افزود: همه دستگاه‌ها بایستی در کنار هم هم افزایی کرده و. نقاط ضعف را با هم برطرف کنند و هیچ دستگاه و اداره‌ای حق ندارد به صورت جزیره‌ای به مسائل نگاه کند تا برای مردم مشکلی به وجود نیاید.

وی گفت: دستگاه‌های متولی از هم اکنون هشدار‌ها را به مردم بدهند و اطلاع رسانی دقیق توسط دستگاه‌های متولی از جمله هلال احمر انجام شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: اینکه هر بار بارندگی می‌شود و برای مردم مشکل به وجود می‌آید قابل قبول نیست و حتی زیبنده مدیران هم نمی‌باشد.

انتهای پیم/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.