استاندار فارس با اعلام آمادگی برای سرعت بخشیدن به روند اداری و رفع موانع تکمیل پروژه‌های درمانی خیرساز گفت: سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی باید اولویت خیرین برای ساخت بیمارستان‌های تخصصی باشد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نشست اعضای هیات امنای بیمارستان‌های رسول اعظم (ص) و مرحوم حاج محمداسماعیل امتیاز در حوزه علیمه رضویه شیراز با تقدیر از نیک اندیشان حوزه سلامت افزود: برای ساخت بیمارستان‌های تخصصی به سرمایه، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی نیاز است که باید در اولویت این مجمع قرار گیرد.

او ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری این موضوع با مقامات ارشد کشور، راهکار‌های عملیاتی در خصوص رفع موانع موجود و ایجاد زمینه‌های بهره مندی بیشتر از خدمات نیکوکاران استان را مطرح کرد.

در این نشست که با حضور رییس هیات امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، استاندار فارس، سرپرست دانشگاه و مشاور عالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، مسئولان پیرامون راهکار‌های حمایت از نیکوکاران سلامت استان و تقویت مشارکت آنان با مجموعه سلامت تبادل نظر کردند.

رییس هیات امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز در این نشست هم اندیشی خواستار توجه ویژه و حمایت مسئولان به ویژه استاندار فارس از اقدامات مهم نیک اندیشان در عرصه سلامت شد و از تلاش‌های اعضای هیات امنای بیمارستان‌های حضرت رسول اعظم (ص) و مرحوم حاج محمد اسماعیل امتیاز قدردانی کرد.

آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب با اشاره به وعده‌های الهی و قرآنی در پاداش نیکوکاران عنوان کرد: خداوند وعده داده است افرادی که در راه خدا جهاد می‌کنند، از سوی او هدایت شده و راه‌ها پیش روی آن‌ها هموار می‌شود، پس وقتی در راه خدا تلاش کنیم، از هدایت‌های خداوند بهره مند می‌شویم.

او با بیان اینکه اعضای مجمع خیرین تامین سلامت فارس در طول ۲۰ سال گذشته با تلاش همه جانبه و صمیمانه، اقدامات بزرگی در عرصه سلامت انجام داده اند، هدف این مجمع را رسیدگی به منافع مردم دانست و افزود: این اقدامات در نزد خداوند، پاداشی بزرگ دارد و در سلامت مردم بسیار ثمربخش بوده و در آینده نیز ماندگار است.

رییس هیات امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: همان طور که باید برای نزول باران شکرگزار خداوند باشیم، برای اقدامات خیرین حوزه سلامت و داشتن مسوولان تلاشگر استان و مجموعه سلامت نیز باید قدردان بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار