مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای ۳ پروژه عمرانی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرک صنعتی کیاسر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای ۳ پروژه عمرانی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تأمین اعتبار ۳۸ میلیارد ریال در شهرک صنعتی کیاسر خبر داد.

او گفت: به لحاظ تخصیص مشوقات و حمایت‌های دولت مردمی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی از شرایط مناسبی برای فعالیت‌های صنایع کوچک و متوسط برخوردار می‌باشند، به همین منظور و با توجه به شرایط امروز کشور و لزوم مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان، پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرعت و دقت، اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی کیاسر که یکی از شهرک‌های صنعتی مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است در سال ۱۳۷۴ به تصویب هیئت دولت رسیده و در همان سال نیز عملیات عمرانی آغاز شد.

امینی گفت: با انعقاد ۵۵ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی کیاسر، در حال حاضر تعداد ۳۱ واحد بهره بردار با حجم سرمایه گذاری ۲۸۳ میلیارد ریال، با ایجاد اشتغال برای تعداد ۵۳۸ نفر، مشغول فعالیت می‌باشند.

او گفت: بعضی از پروژه‌های زیرساختی در شهرک صنعتی کیاسر اجرایی شده و بعضی پروژه‌ها از جمله احداث رمپ ورودی جاده دسترسی، ترمیم جداول آب‌های سطحی و ترمیم مسیر شبکه داخلی گاز به طول ۳ کیلومتر نیز در حال اجرا هستند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.