دوره آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی برای ۵۰۰ پاکبان اراکی در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از برگزاری دوره آموزش اصولی ایمنی و آتش نشانی به پاکبان‌های اراکی خبرداد.

آقازیارتی افزود: این دوره با همکاری واحد HSE شهرداری و نیز سازمان مدیریت پسماند و با هدف آشنایی پاکبانان عزیز شهر اراک با اصول اولیه مقابله با حوادث و نیز فراگیری مباحث ایمنی، از روز شنبه ۵ دی ماه این آموزش‌ها آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

او اضافه کرد: با توجه به شرایط کاری پاکبان ها، این دوره آموزشی به صورت شبانه و در مناطق مختلف شهر اراک توسط مربیان آموزشی این سازمان در حال برگزاری است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بیان کرد: در طول این دوره آموزشی حدود ۵۰۰ نفر پاکبان آموزش‌های ایمنی را فرا خواهند گرفت.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کاری پاکبان‌های زحمتکش و حضور شبانه این عزیزان در سطح شهر، هر یک از آنان می‌توانند با فراگیری صحیح مباحث ایمنی به یاری همنوعان خود شتافته و به عنوان یک آتش نشان داوطلب ایفای نقش کنند.

آقازیارتی بیان کرد: در این دوره آموزشی، مربیان سازمان آتش نشانی ضمن آموزش نحوه اطلاع رسانی صحیح حوادث به سامانه ۱۲۵، اصول اولیه ایمنی و آتش نشانی را به پاکبانان آموزش داده و این عزیزان چگونگی مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی و نیز خاموش کردن آتش با استفاده از روش‌های مختلف را به صورت عملی فرا می‌گیرند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.