مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : اولین اتحادیه صنفی کشاورزی زراعت در سطح کشور در شهرستان مرزی قصرشیرین تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : با تلاش‌های شبانه روزی و نظارت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرزی قصرشیرین به عنوان رییس کمیسیون و اداره تعاون روستایی به عنوان دبیر کمیسیون نظارت، اولین اتحادیه صنفی زراعت در استان و کشور با رای گیری از کشاورزان دارای پروانه نظام صنفی و حایز شرایط جهت انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل شد.

او گفت : پس از رای گیری در این کمیسیون در نهایت هفت نفر به عنوان هیات مدیره اتحادیه صنفی زراعت شهرستان قصرشیرین انتخاب شدند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: با توجه به دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر تغییر ساختار نظام صنفی به اتاق اصناف کشاورزی مقرر شده که در هر شهرستان صنوف کشاورزی، زراعت، آبزی پروری، صنایع تبدیلی، منابع طبیعی، باغداری، مکانیزاسیون و جنگل کاری، تشکیل اتحادیه صنفی داده و این اتحادیه‌ها در نهایت اتاق اصناف کشاورزی شهرستان را تشکیل دهند.

صفایی افزود: با همت بهره برداران بخش کشاورزی در سطح قصرشیرین اتحادیه صنف دامپروری و باغبانی نیز به زودی تشکیل شده و اولین اتاق اصناف کشاورزی در استان کرمانشاه در این شهرستان تشکیل شود.

او ادامه داد: پروانه کسب بهره برداران بخش کشاورزی با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی هر شهرستان و ارائه مدارک لازم و پرداخت حق عضویت به سرعت و به صورت سالیانه صادر و تمدید می‌شود که اعتبار این پروانه‌ها به صورت استانی است.

او خواستار مراجعه هر چه سریعتر کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی جهت دریافت پروانه کسب شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.