نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از متوقف شدن طرح مرکز جامع سرطان همدان خبر داد و گفت: درصدد حل مشکلات این مرکز هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به متوقف شدن طرح مرکز جامع سرطان همدان بیان کرد: درصدد حل مشکلات این مرکز هستیم.

او افزود: ابا وجود اینکه فاز اول مرکز جامع سرطان همدان تکمیل و افتتاح شده، اما هنوز دستگاه‌های خریداری شده آن راه‌اندازی نشده است.
فلاحی به نیمه کاره بودن مرکز درمان سرطان فرشچیان اشاره کرد و افزود: در این بیمارستان میلیارد‌ها تومان هزینه شده و فاز نخست آن هم از نظر ساختمانی افتتاح شده است.

او با تاکید بر اینکه به علت عدم پرداخت تعهدات دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد فرشچیان هم تمایلی به ادامه همکاری و تکمیل این مرکز ندارد، تصریح کرد: در صورت رها شدن این پروژه تبدیل به یکی از پروژه‌های مهم کشور سوخته می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با نماینده بنیاد فرشچیان صحبت کرده و از آن‌ها خواستیم برای حل مشکلات یک فرصتی به مسئولان علوم پزشکی بدهند، افزود: بودجه دولتی به اتمام رسیده و از طرفی هم بنیاد فرشچیان به تنهایی قادر به دوش کشیدن هزینه‌های این مرکز نیست.

فلاحی با تاکید بر اینکه سرمایه چند صد میلیاردی در این طرح معطل مانده است، گفت: باید وزارت خانه اقدامی جدی برای حل مشکل و تکمیل این مرکز تشخیصی درمانی داشته باشد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.