رئیس اداره حقوقی، اوقافی و ثبتی اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: پیگیر اخذ سند برای ۱۵۰ پلاک از ۴۴۰ پلاک موقوفه منفعتی که فاقد سند می‌باشند، هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن تقی پور رئیس اداره حقوقی، اوقافی و ثبتی اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: امیدواریم ۱۵۰ سند از ۴۴۰ سند موقوفه منفعتی که فاقد اخذ سند می‌باشد را امسال و سال آینده صاحب سند نمائیم.

تقی پور ادامه داد:در جلسه سه جانبه ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و آبخیزداری و اوقاف و امورخیریه برای پلاک‌هایی که طی سنوات گذشته روند رسیدگی آن‌ها به اتمام رسیده، اما هنوز سند آن‌ها صادر نشده و فاقد سند ثبتی هستند، تشکیل شده و تا کنون چندین پلاک را همکاران منابع طبیعی مشخص کردنده اند، طی نامه‌ای روند اخذ سند را به اداره ثبت بلامانع دانسته اند.

صفدر کشاورز مدیرکل ثبت و اسناد و املاک قزوین هم در این جلسه گفت: مشکل خاصی در روند بررسی‌ها و اخذ اسناد مالکیت نداریم و با برنامه ریزی‌هایی که امسال انجام داده ایم برنامه ابلاغی را تا پایان سال محقق خواهیم کرد.

کشاورز افزود: از باقی مانده اسناد اوقافی در استان ۴۴۰ سند منفعتی و در بخش سند انتفاعی هم هزار و ۱۶۹ سند باقی مانده است که طبق بررسی‌ها و برنامه ریزی‌ها ان شالله برای سال آینده بتوانیم مجموعه اسناد اوقاف استان قزوین را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار