مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل بزرگراه پارس آباد – سربند یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در حاشیه جلسه ستاد راهبردی و مدیریت مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید گفت: جاده پارس آباد – سربند یکی از پرترددترین جاده های استان است که بهسازی آن با هدف کاهش تصادفات در این مسیر در دستور کار قرار گرفته ست.

او ادامه داد: ۱۱کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا نسبت به تکمیل خط کشی، نصب علائم و گاردریل این مسیر اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به نبود اعتبار در اجرای خط کشی، نصب علائم و گاردریل تلاش بر این است اعتبار مورد نیاز این پروژه بزودی اختصاص داده شود.

حیدری با اشاره به تحقق اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۶ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به راهسازی این استان اختصاص یافته که در صورت تحقق تحول بزرگی در این حوزه ایجاد می‌شود.

او گفت:علاوه براین مصوبات،  هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از بابت قیر ، هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از بابت تهاتر اختصاص می یابد ضمن اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هم از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای راهسازی استان تامین می شود.

حیدری گفت:در مرحله اول مقرر شده بزودی هزار میلیارد ریال اعتبار از سفر رئیس جمهور به حوزه راه اختصاص داده شود که در صورت ابلاغ این اعتبار ، عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر بزرگراه تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ۲۰ پروژه راهسازی در این استان به طول ۳۰۰ کیلومتر در دست اجراست ادامه داد:این پروژه‌ها شامل پروژه راهسازی پارس آباد-مشگین‌شهر، مشگین‌شهر -اردبیل، مشگین شهر- اهر، اردبیل- آستارا، اردبیل-سراب، اردبیل-سرچم و خلخال-کلور و درام می‌باشد که برای اجرای این پروژه‌ها  ۴۵هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.