واکنش فدراسیون فوتبال به حواشی ایجاد شده برای مهدی مهدوی‌کیا

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حواشی پیش آمده در خصوص سرمربی تیم ملی امید توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر گفت: با توجه به کسب امتیازات عالی و آرامش خاطر هواداران تیم ملی بزرگسالان به جهت صعود محتمل و بدون حاشیه به جام جهانی۲۰۲۲ قطر که در سایه تلاش ملی پوشان غیرتمند و حمایت همه شما مردم عزیز ایران تحقق یافته است، این فدراسیون در نظر داشت که موضوع پیش آمده پیرامون جناب آقای مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید ایران را در فضایی آرام و بدون حاشیه و هیاهو بررسی و اظهار نظر کند.

وی در ادامه اضافه کرد: بازی خاطره انگیز تیم‌های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ و گل تاریخی مهدوی‌کیا به آمریکا که باعث شادی دل میلیون‌ها ایرانی داخل و خارج از کشور شده و همچنین خصلت‌های پهلوانی و اخلاقی مهدوی کیا در خارج از گود ورزش، دیدار وی از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید رضا فرزانه و وابستگی خانوادگی مهدوی‌کیا به یکی از شهدای دفاع مقدس، گویای ارادت و احترام و اعتقاد وی به اصول اخلاقی و ارزشی کشورش بوده که این نکته بر کسی پوشیده نیست.

فدراسیون همیشه پشتیبان ستاره‌ها و اسطوره‌های فوتبال ایران است

دبیرکل فدراسیون گفت: ضمن احترام به دغدغه درست دلسوزان واقعی کشور و علیرغم برخی پیش داوری‌ها و هجمه‌های نادرست و بعضا ناحق سعی شد این موضوع صبورانه و از ابعاد مختلف و پس از شنیدن صحبت‌های مهدوی کیا مورد بررسی قرار گرفته و نتایج به استحضار عموم ورزشکاران و ملت شریف ایران برسد. ایشان آقای به عنوان یک فوتبالیست مطرح و در سطح کلاس جهانی براساس دعوت رسمی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال و در معیت وی در این بازی شرکت کردند. اتفاقات پیرامون و حواشی غیر ورزشی حاکم بر این مسابقه باعث هوشیاری و مدیریت مناسب موضوع توسط وی شد و مستندات اقدامات مهدوی کیا در حین مسابقه موجود بوده که مورد تایید نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفته است. وی یکی از مفاخر فوتبال ایران است. این دعوت مستقیم از طرف فیفا انجام شد و فدراسیون نقشی نداشت، اما فدراسیون همیشه پشتیبان ستاره‌ها و اسطوره‌های فوتبال ایران است.

مردم ایران همیشه قدردان فرزندان خوب‌شان هستند

همه مهدوی‌کیا را می‌شناسند. وی سمبل افتخارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران است و در همه این سال‌ها، مردم ایران را خوشحال کرده. همه شاهد بودیم در همه حال به خانواده‌های شهدا ادای دین کرده و احترام همه را نگه داشته است. خیلی‌ها ممکن است بروند، اما مهدوی‌کیا که در آلمان زندگی کرده، خودش آمد و با کم‌ترین امکانات و حقوق سکان تیم‌ملی امید را در دست گرفت. قدر چنین سرمایه‌هایی را می‌دانیم. فدراسیون پشت بزرگان فوتبال است و سرمایه‌های ما همین‌ها هستند. مردم ایران همیشه قدردان فرزندان خوب‌شان هستند.

کامرانی فر در پایان ضمن عذرخواهی بابت دلخوری ناخواسته هواداران به جهت تاخیر در اظهار نظر مربوطه به خاطر بررسی صبورانه و صحیح این موضوع اظهار داشت: به امید خدا شاهد صعود تیم ملی امید ایران به المپیک پیش‌رو باشیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۹ دی ۱۴۰۰
لنگی که باشی، اگر تیمت با کلک و حیله قهرمان بشه مجازات نمیشی که هیچ سرمربی تیم امید هم میشی
لنگی که باشی، اگر با اسرائیلی ها هم بازی بشی تنبیه که نمیشی هیچ، ازت اسطوره هم می سازن
کافیه فقط لنگی باشی تا هرجور قانون شکنی و فساد برات آزاد بشه
لنگی بودن عین فساد و تبانیه
Canada
ناشناس
۰۶:۰۷ ۰۹ دی ۱۴۰۰
خداییش این درسته ؟
حمیداستیلی علیرضامنصوریان و مهدوی کیا همگی عزیز
اگر دوتای اولی بودند این چنین اکرام میشدند
بابا پول سومی برایش احترام و بزرگی آورده
راستش را بگویید . . .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
این همه شهید داریم میدیم که حرف آقا زمین نمونه بعد یه عده ای لگد میزنند زیر تمام آرمانهای شهیدان و انقلاب و رهبری.
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۷:۱۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
آقای کامرانی فر بخاطر تاخیر در اظهار نظر عذرخواهی کردن ولی آقای مهدوی کیا که همه دوست شون هم داریم بابت این کارشون اظهار تاسف کردن آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۹:۲۴ ۰۸ دی ۱۴۰۰
مگه چه گناهی کرده؟ شما چرا اینقدر قدرناشناسید؟ مهدوی کیا اسطوره ماست. اگه اینقدر دلسوزید و مملکت رو دوست دارید چرا این همه گرانی و بدبختی گریبانگیر مردم شده؟ کیا مقصرن؟ چرا برای گرانی و اختلاس ها دلسوزی نمیکنید؟
Canada
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۹ دی ۱۴۰۰
ایشان آدم بدی که نیستند که خوب هم هستند خوب هم بازی میکنند گله برای اسطوره بودن ایشان هست و ایشان الگو بشوند؟ بشوند ! ببینیم و تعریف کتیم, خدا بیشترشان دهد و شادی مردم ازخود گذشتگی کریم باقری ها, جلال حسینی ها و . . . بسیاری دیگربوده
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۵:۱۴ ۰۸ دی ۱۴۰۰
ماله بکش برای کسی که آرمان بزرگ انقلاب رو زیر پا گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۸ دی ۱۴۰۰
ولمون کنید لطفاً هر روز به یکی از این بیچاره ها گیر میکنید اگه راست میگید مشکلات اساسی رو حل کنید
-
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
اجنبی پرست همیشه دنبال خوشگزرانیهای خودش بوده ازامکانات این مملکت اسلام استفاده کرده به این نان رسیده بایدم از بیرق دشمن اصلی دین ومذهب ومملکت حمایت کند حاشا به غیرت ........
آیاتواز آن ورزشکار خانمی که چنلحظه با مدال فاصله داشت فرقنداری اواز کشورش دینش اعتقاداتش دفاع کرد مقابل دشمن درزمین ورزش روبرو نشد حالا بهانه می آورند درفلان سال برابرامریکاه بازی کرد وگل خوب مسابقه با امریکاه زمین تاآسمان با اسرائیل فرق دارد جناب کامرانی فر تومثل مهدی مهدویکیا دنبال جا ومقام هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ دی ۱۴۰۰
چقدر تبعیض !! تاکی دوگانگی و ریا !!1 چرا در مورد امیر قلعه نویی ، علی دایی ، .. این حرفهای قشنگ را بلد نیستید!امثال مثل شما فوتبال را به گند کشیده ! که حاصلش شده کنعانی زادگان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۱۳:۱۶ ۰۸ دی ۱۴۰۰
گل تاریخی مهدوی کیا به آمریکا؟؟؟ ضربه تاریخی مهدوی کیا به اعتمادهای مردم ایران، ضربه تاریخی مهدوی کیا به آبرو و حیثیت ایران، ضربه تاریخی مهدوی کیا به خون و سرزمین مردمانی که مورد شدیدترین جنایات سازمان یافته توسط غربی ها و صهیونیست ها قرار گرفته اند، ضربه تاریخی مهدوی کیا به ملت ایران که مورد شدیدترین توطئه های رژیم جعلی اسراییل قرار گرفته است، ضربه تاریخی مهدی کیا به ....، آقای کامرانی فر برو به کارت برس، همون تاریخ میاد در آینده ایشان و شما را قضاوت خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۹:۲۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
ضربه رو مسئولین ناکارامد به مملکت ما زدن. با دزدی، اختلاس، گرانی و خیلی چیزهای دیگه. ما خودمون راحت به خودمون ظلم میکنیم بعد گیر میدیم به کشورهای دیگه
آخرین اخبار