محمد پایروند به واسطه نمایش بسیار خوب خود در ترکیب تیم رعد به عنوان بهترین بازیکن دهم فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد پایروند بازیکن ارزنده و خوش‌اخلاق تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم به واسطه نمایش بسیار خوب خود در ترکیب تیم رعد به عنوان بهترین بازیکن دهم فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور شد.

این انتخاب بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط فدراسیون بدمینتون از جامعه بدمینتون از طریق صفحه اینستاگرام این فدراسیون صورت گرفت.

این انتخاب در حالی صورت گرفت که پایروند آذر ماه امسال در مسابقات برترین‌های ایران با غلبه بر تمامی حریفان خود به رتبه نخست و مقام قهرمانی دست یافته بود.

ستاره تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور یکی از چهره‌های شاخص تیمش در مصاف خارج از خانه مقابل توس‌مسیر مشهد و برتری ۴ بر ۱ تیم رعد در این مسابقه بود.

 هیات بدمینتون استان قم و باشگاه رعد پدافند هوایی این انتخاب شایسته را به محمد پایروند عزیز، الگوی اخلاق و ورزشکار دوست‌داشتنی بدمینتون ایران تبریک گفته و برای وی در تمام مراحل زندگی شخصی و ورزشی آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.