در این گزارش قیمت انواع ماست‌های دبه‌ای موجود در بازار را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماست لبنیاتی است که اغلب در سفره ایرانی‌ها در کنار غذاهای مختلف قرار می‌گیرد. مواد افزودنی، میزان چربی و طعم دهنده‌های اضافه شده به ماست‌ها سبب می‌شوند که افراد برای خرید یک ماست حق انتخاب داشته باشند.

در این گزارش اطلاعات مربوط به چند مدل ماست دبه‌ای موجود در بازار را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.

ماست پر چرب دومینو: وزن این محصول ۲ کیلوگرم است. ارزش غذایی یک لیوان از این ماست شامل ۱۵۶ کیلوکالری انرژی، ۹.۶۷ گرم قند،   ۹ گرم چربی،  ۰.۲۲ گرم نمک و اسید‌های چرب ترانس آ ن هم  ۰.۰۲ گرم است. برای تهیه این محصول  باید ۳۸ هزار تومان هزینه کنید.  

ماست پر چرب دومینو - 2 کیلوگرم

 

ماست سون پر چرب کاله: وزن این ماست  ۲.۲ کیلوگرم است که از نوع همزده است و شما می‌توانید با مبلغ ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان آن را خریداری کنید.  

ماست سون پر چرب کاله مقدار 2.2 کیلوگرم

 

ماست پر چرب سبو هراز: این ماست از نوع ساده است و بسته بندی آن مناسب برای تعداد بیش از ۶ نفر است. وزن آن  یک کیلو و ۸۰۰ گرم است. هزینه خرید این ماست ۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان است.

ماست پر چرب سبو هراز - 1800 گرم

ماست پر چرب ارگانیک کوهپناه: نوع این ماست ساده و میزان آن ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم است. ارزش غذایی محصول در هر ۱۰۰ گرم شامل ۷۷.۸ کیلوکالری انرژی، ۰.۲۷ گرم قند،  ۲.۱ گرم  چربی و  ۰.۱ گرم نمک است. قیمت این محصول ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.  

ماست پر چرب ارگانیک کوهپناه - 2200 گرم

ماست پر چرب صباح: این ماست با مقدار ۲ کیلوگرم  در بازار عرضه می‌شود و نوع آن ساده است. ارزش غذایی یک لیوان از این  ماست  شامل  ۱۲۱ کیلوکالری انرژی، ۷ گرم قند،  ۷.۲ گرم چربی، ۰.۳۰ گرم نمک و اسید‌های چرب ترانس آن   ۰.۰۹ گرم است. هزینه خرید این محصول ۳۵ هزار تومان است.  

ماست پر چرب صباح - 2 کیلوگرم

 

یوگو ماست پر چرب میهن: این ماست با مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم  از نوع ساده است. ارزش غذایی این محصول در هر ۲۰۰ گرم شامل ۱۳۰ کیلوکالری انرژی، ۴ گرم قند،  ۱۰ گرم چربی و نمک  ۰.۵ گرم است. این کالا در  بازار با قیمت ۴۰ هزار تومان به فروش  می‌رسد.  

یوگو ماست پر چرب میهن مقدار 1500 گرم

 

عکس کالا نام قیمت (تومان) 
ماست پر چرب دومینو - 2 کیلوگرم ماست پر چرب دومینو 38.000
ماست سون پر چرب کاله مقدار 2.2 کیلوگرم ماست سون پر چرب کاله 49.500
ماست پر چرب سبو هراز - 1800 گرم ماست پر چرب سبو هراز 41.900
ماست پر چرب ارگانیک کوهپناه - 2200 گرم ماست پر چرب ارگانیک کوهپناه 42.200
ماست پر چرب صباح - 2 کیلوگرم ماست پر چرب صباح 35.000
یوگو ماست پر چرب میهن مقدار 1500 گرم یوگو ماست پر چرب میهن 40.000

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۰۹ دی ۱۴۰۰
من در همدان شیر پرچرب را کیلویی 7200 تومان از لبنیاتی سر کوچه می خرم. هر بار 6 کیلو. با یک حساب سرانگشتی هر کیلو ماست برای من حداکثر 9000 تومان می افتد. این شرکت ها با چه حسابی دو کیلو ماست و بالای چهل هزار تومان می فروشند؟ آیا ما واقعا در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۸ دی ۱۴۰۰
فکر نمی کردیم با مدیریت ۴۰ ساله مدیران معصوم خرید ماست اروز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۸ دی ۱۴۰۰
کارگر بدبخت نون ماست هم نمی تونه بخوره با روزی صدتومن دستمزد چه خاکی برسرش کنه لباس بخره .غذا بخوره .اب و برق بده بچه ها هم داشته باشه سیاه بخته دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ دی ۱۴۰۰
شیر کیلویی 9 تومن
ماست کیلویی 15 تومن
بیابید پرتقال فروش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۸ دی ۱۴۰۰
مسئولین خجالت بکشند وقتی یه دبه ماست میشه 49 هزار تومان اقای رئیسی یه کارگروه اقتصادی تشکیل بده ببین میشه با حقوق کارگری نون و ماست و خیار خورد... البته هزینه های درمان و کرایه خونه و تحصیل فرزندان و سایر هزینه ها را هم حساب کن ببین ملت دارن چه زجری میکشن رئیس جمهور مردمی و مجلس انقلابی به
آخرین اخبار