سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از عملکرد داور دیدار تیمش برابر نساجی مازندران انتقاد کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در کمال ادب و احترام سعی کردیم این مسابقه را پشت سر بگذاریم. آخر  بازی هم به داور مسابقه خسته نباشید گفتم، اما نمی‌دانم چگونه درمورد اتفاقاتی که پی در پی برای نفت مسجد سلیمان رخ می‌دهد، صحبت کنم. ۱۲ هفته است که یک اشتباه تاثیرگذار به نفع تیم ما رخ نداده است. در ۳ بازی گذشته تمام کارشناسان اعتراف کردند که در حق تیم ما اجحاف شده است. توپی که پشت محوطه جریمه در دقیقه ۴۶ خطا شده بود را وارد محوطه کردند و پنالتی گرفتند. در بازی با مس رفسنجان و ذوب آهن هم اشتباهات داوری به ما ضربه زد.  
 
کمالوند در ادامه گفت: اگر حرف هم بزنیم به فاصله ۲۴ ساعت بعد کمیته انضباطی حکم می‌زند و کامرانی‌فر هم، چون خودش داور بوده نامه می‌زند و می‌خواهد که پاسخگو باشیم. حالا خودتان پاسخ بدهید. جواب ۸، ۹ امتیازی که از ما گرفته شده است را شما بدهید. تیمی که پول و امکانات ندارد و در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برد، باید این مشکلات را هم تحمل کند.   ثمره تلاش ۱۱ بازیکن و کلی بازیکن ذخیره و کادر فنی در هر بازی اینگونه از بین می‌رود. اگر فقط یک مسابقه باشد ایرادی ندارد. بعد می‌گویند اشتباهات داوری برای تمام تیم‌ها است. آقای افشاریان! چرا اشتباهات داوری به نفع تیم ما نمی‌شود؟ سوال من این است که چرا در ۱۲ بازی گذشته یک پنالتی اشتباه برای نفت مسجد سلیمان گرفته نشده است؟ نمی‌شود که فقط ما متضرر شویم.  
 
او افزود: تیم ما الان باید هفتم یا هشتم باشد. ما چگونه باید حق خود را بگیریم؟ در رختکن ما عزا است. بازیکنانم به من می‌گویند شما گفتید به داوری اعتراض نکنیم، اما با این شرایط چه باید کرد؟ حرف آن‌ها درست است. کاری از دست من و بازیکنانم برنمی‌آید. دقیقه ۹۰ برای حریف پنالتی گرفتند.
 
سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره عقب نشینی تیمش در نیمه دوم گفت: نساجی تیم خوبی است و خیلی خوب بازی می‌کند.   ما در هر دو نیمه دو تفکر متفاوت داشتیم، اما به اعتقاد من هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند.   چندین موقعیت گل ایجاد شد، اما تمام این اتفاقات تحت تاثیر سوت لحظات پایانی قرار گرفت. شک ندارم که آن صحنه پنالتی نبود و بازهم مانند بازی‌های گذشته ۳ امتیاز از ما گرفته شد.
بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار