فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند که با ترفند فروش اسلحه شکاری دارای مجوز از شهروندان کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گفت : پس از مراجعه چند نفر از شهروندان کرمانشاهی به پلیس فتا مبنی بر اینکه از یک فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید اسلحه شکاری دارای مجوز کرده و پس از واریز مبالغ زیادی به حساب مدیر فروشگاه، سلاحی به آن‌ها تحویل نشده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پلیس فتا با دریافت این گزارش رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی‌های فنی موفق به شناسایی سه عضو یک باند کلاهبردار در استان کردستان شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان، به استان مورد نظر اعزام و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

 جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ایجاد دو فروشگاه اینترنتی جعلی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع فروش اسلحه شکاری دارای مجوز اعتراف و عنوان کردند با جلب اعتماد افراد تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و سپس با وجوه بدست آمده اقدام به خرید ارز کرده اند.

او با تاکید بر اینکه طبق قوانین کشوری خریدوفروش اسلحه جرم است، گفت: فروشگاه‌های فروش اسلحه شکاری در فضای مجازی نیز فاقد مجوز هستند و در بیشتر مواقع به‌قصد کلاه‌برداری ایجاد می‌شوند از این رو شهروندان باید در این خصوص مراقب بوده و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند.

سارق کابل برق در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان "کرمانشاه" از دستگیری یک سارق حرفه‌ای کابل برق در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ طاق بستان با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق که در حال بریدن کابل برق بوده شده و به سرعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت سیم برق در مرکز استان اعتراف کرد.

بیش از ۴ تن کودشیمیایی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پاسگاه سراب نیلوفر ۴ تن و ۱۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق کشف شد.

علیرضا دلیری افزود: پس از اطلاع پلیس در خصوص قاچاق کود شیمیایی در روستای دوستوند ماموران انتظامی پاسگاه سراب نیلوفر ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مورد نظر مراجعه کردند.

او ادامه داد: ماموران پس از حضور و شناسایی انبار محل نگهداری کود‌های قاچاق بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ۴ تن و ۱۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 دلیری از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲۲ تن ذرت قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲۲ تن ذرت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

عنایت فلاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی ۲۲ تن ذرت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 فلاحی از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.