فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان مسلحی خبر داد که تحت تعقیب کیفری ۴ استان کشور بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل در سطح شهر، کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی و مستندات جمع آوری شده از صحنه‌های محل سرقت، رد پای ۲ سارق حرفه‌ای سابقه دار (ب. خ ۲۸ ساله و ر. خ ۳۲ ساله) راکشف وعملیات شناسایی محل اختفا و دستگیری آنان را آغاز کردند.

او افزود: با تلاش ماموران محل اختفای سارقان مسلح طلاجات منازل شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ زلقی ادامه داد: از محل اختفای سارقان، تعداد ۲ دستگاه خودور با پلاک‌های سرقتی بکار رفته در صحنه‌های سرقت یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو تیبا کشف و ضبط گردید.

او پلاک‌های سرقتی را مربوط به هموطنانی در استان‌های فارس و بوشهر اعلام کرد و تصریح کرد: اعترافات متهمان به سرقت در شهر‌های تبریز و هرمزگان، پای مالباختگان زیادی را در زمینه سرقت طلاجات از منزل و پلاک خودرو به این پرونده باز کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: سارقان در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت طلاجات از منازل که برخی به صورت مسلحانه بوده در آبادان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: متهمان باتوجه به جرایم ارتکابی در ۴ استان کشور، در اجرای اخذ نیابت قضایی به صورت موقت در اختیار پلیس بوشهر قرار گرفتند و پس از مراحل قانونی، تحویل پلیس آگاهی این شهرستان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.