رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند حرفه‌ای سارقین داخل خودرو با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های داخل خودرو در نقاط مختلف استان و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: ماموران با انجام فعالیت‌های گسترده پلیسی، اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی و رصد و پایش تصویری موفق به شناسایی هویت یکی از سارقین سابقه دار در یکی از مناطق کرج شدند، مامورین پس از شناسایی محل اختفا متهم با هماهنگی قضایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را به همراه هم دستش دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: متهمان که افرادی سابقه دار بودند در ادامه تحقیقات پلیسی به ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو و محتویات خودرو اعتراف کردند و تعدادی لوازم سرقتی از جمله ضبط و باند خودرو و برخی قطعات و محتویات خودرو از محل اختفای متهمان کشف و ضبط شد.

او با اشاره به این که ارزش اموال مکشوفه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است افزود: تا کنون ۴۵ نفر از شاکیان پرونده شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر شاکیان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ نادر بیگی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.