حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: حماسه ۹ دی ماه از هر حیث یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی بود و نماد بصیرت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدهادی صحرایی رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در همایش یک روزه تببین گفتمان انقلاب و روشنگری و اهمیت و نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی خلق حماسه ۹ دی با حضور اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی گیلانغرب افزود: نهم دی ماه روز مهمی برای مردمی که تشخیص شان از بسیاری از خواص منحرف جلوتر بود.

او با بیان اهمیت نقش رسانه در تبیین گفتمان انقلاب، ادامه داد: جنگ امروز رسانه‌ای است و رسانه‌ها در شرایط حساس امروز رزمندگان خط مقدم این جنگ هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه بیان داشت: امروز جنگ رسانه و تبلیغات است، جنگی نرم که هر روز به عناوین و بهانه‌های مختلف از سوی دشمنان این نظام به راه می‌افتد از این رو رسانه‌های دلسوز به نظام و کشور باید با همت، ظرافت و لطافت و کیاست بتوانند به شایستگی در این میدان نبرد نقش آفرینی کنند.

حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

گفتنی است: نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

انتها پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.