یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت و دشمن‌شناسی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مراسم یوم‌الله ۹ دی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتکار رهبر در حماسه نه دی که منجر به وفاق و همدلی در پاسداشت ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب برگ زرینی از تاریخ است که ملت پاسداشت آن را وظیفه می دانند.

او افزود: هر اقدامی که جهت تحریف و غیر واقعی جلوه دادن جریان فتنه انجام شود همسویی با توطئه دشمن و ضدیت با انقلاب است و ملت آن را به شدت محکوم می کند.

حسینی با تاکید بر اینکه مراقبت و رصد دستگاه های فرهنگی در تحلیل محتوا و جلوگیری از تحریف واقعیت ها، مقابله با سیاه نمایی های معاندان و منافقان خواسته ملت است ادامه داد: ملت ایران خواستار فعالیت بیشتر متولیان در این زمینه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان در اجتماع مردم در مصلی امام خمینی ‌‌گفت: لغزش در برابر فتنه ها مساوی با شکست است.

حسینی افزود: دشمن در تاریکی و همسویی دل های لرزان و ساده لوحی دست به فتنه می زند.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: هرکس پیرو علی و شیعه خالص است و مدعی انقلابی گری است نباید فریب بخورد و هراسی در برابر سلطه به خود راه دهد.

او گفت: فتنه سال ۸۸ با سوء استفاده دشمن از فضاهای تاریک سیاه نمایی ساده لوحی و عوام فریبی برخی ها شکل گرفت اما در مقابل با هوشیاری، روشنگری و درایت رهبری ملت راه روشن را یافت و حماسه ای ماندگار به نام ۹دی شکل گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.