وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی از موزه امام علی (ع) در قم وابسته به دفتر آیت الله سیستانی بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با سفر رئیس جمهور به قم سید عزت الله ضرغامی،وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدهم  با حضور در دفتر آیت‌الله‌ سیستانی در قم از موزه امام علی علیه‌السلام وابسته به دفتر این مرجع تقلید بازدید کرد.

 این موزه  به همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم راه‌اندازی شده است.

وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در بازدید از موزه امام علی(ع) با اشاره به ظرفیت‌های دینی موجود در این موزه گفت: امیدواریم امکان بازدید عموم مردم و زائران از موزه امام علی(ع) فراهم شود که در این صورت اقشار مختلف با آموزه‌های دینی بیشتر آشنا می‌شوند.

مراسم رسمی استقبال از آقای رئیسی امروز در بدو ورود به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

سفر هیئت دولت در روز پنجشنبه اختصاص به مسائل قم دارد و موضوع هایی، چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، همچنین انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی همچون بازدید از طرح‌های عمرانی حضور یابند.

ضرغامی از موزه امام علی(ع) در قم بازدید کرد

ضرغامی از موزه امام علی(ع) در قم بازدید کرد

ضرغامی از موزه امام علی(ع) در قم بازدید کرد

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار