استاندار اصفهان گفت: حرم زینبیه واقع در منطقه ۱۴ اصفهان ظرفیت بسزایی در توسعه گردشگری دارد و برای رونق این امر کارگروهی تشکیل خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز به همراه معاونان و شهردار اصفهان از حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) بازدید و با تولیت و مسئولان این آستان مقدس دیدار و گفتگو کردند.

مرتضوی در این دیدار با بیان اینکه فرصت خدمت‌گذاری به مردم را باید غنیمت دانست، گفت: لازم است تمام توان و تلاشمان را در جهت خدمت‌گزاری بیشتر و کار جهادی فراهم کنیم.

وی گفت: شاهد رشد و پیشرفت خوبی در حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) هستیم و لازم است از متولی و دست‌اندرکاران قدردانی کنیم که این امر موجب توسعه و تحول هرچه بیشتر منطقه در آینده خواهد بود.
ظرفیت توسعه گردشگری با حرم زینبیه
استاندار اصفهان با بیان اینکه توسعه گردشگری از الزامات پیش روی اصفهان است، گفت: حرم حضرت زینب نقش بسزایی در این امر دارد و نیاز است با تشکیل کارگروهی در ابعاد مختلف رشد و توسعه این حرم مطهر را شاهد باشیم.

وی گفت: کارگروه مذکور با حضور معاون استاندار، شهردار و فرماندار اصفهان و حرم زینبیه تشکیل و زمینه‌ی توسعه حرم حضرت زینب فراهم می‌شود.
توسعه حرم زینبیه با مشارکت مردم
شهردار اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرداری همراه حرم حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) است، گفت: منطقه ۱۴ دارای اهمیت بالایی برای همه مدیران شهری دارد و تلاش خود را در جهت توسعه این منطقه و این آستان مقدس انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حرم حضرت زینب محور توسعه است، گفت: در این دوره مدیریت شهری اعتماد به مردم جز محور‌های اصلی است و از مشارکت هرچه بیشتر مردم استقبال می‌کنیم.

علی قاسم زاده گفت: شهرداری منطقه ۱۴ با هماهنگی و همراهی متولی حرم حضرت زینب زمینه توسعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر را فراهم می‌کند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.