شهردار چابهار گفت: نیرو‌های امدادی شهرداری چابهار تا پایان بارندگی در حال آماده‌باش کامل به منظور مقابله با شرایط بحرانی هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محمد یونس حقانی  شهردار چابهار با اشاره به بارندگی ۱۰۶ میلیمتری در ۱۲ ساعت گذشته گفت: نیرو‌های امدادی شهرداری چابهار تا پایان بارندگی در حال آماده‌باش کامل به منظور مقابله با شرایط بحرانی هستند.

محمد یونس حقانی گفت: نیرو‌های خدماتی شهرداری، آتش‌نشانی و مجموعه‌های مختلف شهرداری چابهار برای پیشگیری از مشکلات بارندگی‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

وی گفت: به منظور هماهنگی، آمادگی و بررسی نیرو‌ها و تجهیزات شهری پیش از نزول رحمت الهی با توجه به پیش‌بینی بارندگی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران شهرداری چابهار با نیرو‌های مجموعه از ۴۸ ساعت گذشته با آمادگی کامل به صورت آماده باش درآمده و هم اینک در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با اشاره به شناسایی نقاط مهم و محتمل بر حادثه خیز و آبگیر تاکید کرد: محل‌های استقرار نیرو‌ها و تجهیزات مناطق و سازمان‌ها در سطح شهر چابهار مشخص شده و نیرو‌ها در نقاط مشخص شده مستقر شده اند و این روند تا پایان بارندگی ادامه خواهد داشت.

شهردار چابهار خاطرنشان کرد: بند‌های تاخیری در قسمت شمالی شهر (کمربندی شمالی کلانتری) احداث شده و مشکلی در این منطقه نخواهیم داشت.

حقانی از شهروندان خواست از پارک خودرو در مجاورت دیوار‌های فرسوده، کانال‌های دفع آب‌های سطحی و درختان خودداری کرده و درصورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۵ آتش نشانی تماس گیرند تا با همکاری متقابل مشکلات احتمالی رفع و یا به حداقل رسد.

به گفته محمدرضا سالاری فنودی رییس اداره هواشناسی چابهار در۱۲ ساعت گذشته در شهر چابهار ۱۰۶ میلیمتر، کنارک ۵۰، فرودگاه کنارک ۲۰، باهوکلات یک، پلان ۱۲، طیس۷۹، نگور۲۶، کمبل سلیمان ۲۷، عورکی۱۲، زرآباد۲ و نیم، کهیر ۹ و مومان ۹ میلمتر باران باریده است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار