امنیت پایدار را در جغرافیای خلیج فارس برقرار کرده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه امنیت پایدار را در جغرافیای خلیج فارس برقرار کرده‌ایم، گفت: اشراف اطلاعاتی هوشمندانه بر منطقه داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور جزایر نازعات خلیج فارس، ضمن بازدید از جزایر راهبردی خلیج فارس و برخی سواحل، با سردار فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

دریادار تنگسیری گفت: امروز با عنایت خداوند متعال نیروی دریایی سپاه با تلاش و مجاهدت رزمندگان دریادل توانسته امنیت پایدار در جغرافیای خلیج فارس برقرار نماید تا همه مردم بتوانند از این نعمت الهی بهره‌برداری کنند.

وی افزود: امروز سیادت و صیانت نیروی دریایی سپاه بر سطح، زیر سطح و بالای سطح در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز با انجام اصل کنترل باند و اشراف اطلاعاتی هوشمندانه به صورت مطلوب و پایدار در حال انجام است.

دریادار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه نزدیک به سه سال است که توانسته با فرمان حکیمانه و عالمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بسیج دریایی را تشکیل و با ساماندهی بیش از ۴۸ هزار نفر در سواحل شمالی و جنوبی از مردم نجیب و ولایتمدار این مناطق، یک نیروی توانمند، جهادی و باانگیزه برای خدمت رسانی، ایجاد امنیت پایدار، عمران و آبادی سواحل، اشتغال زایی و مردمی کردن جزایر سازماندهی کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جزایر نازعات خلیج فارس اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، دام و تخلفات زیست محیطی دریایی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که می‌طلبد مجلس شورای اسلامی با انجام اقدامات هم افزا و مؤثر به حمایت و پشتیبانی‌های شایسته در این زمینه‌ها کمک کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقداماتی که نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های ثبات امنیت و اقتدار دریایی، مبارزه با قاچاق‌های کلان و سازماندهی شده دام، سوخت، کالا و تخلفات زیست محیطی دریا انجام می‌دهد قابل تحسین و تقدیر می‌باشد .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سپاه ، نیروی دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.