اجرای ۷۰۰ برنامه ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خراسان جنوبی

۷۰۰ برنامه محوری همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خراسان جنوبی اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار یوسفی جانشین فرمانده تیپ مردم‌ پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ۷۰۰ برنامه محوری همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برنامه‌ریزی شده که بسیاری از آن‌ها در حال اجرا است.

او گفت: شعار دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به جمله حاج قاسم خطاب به مسئولان کشور «ما مدیون مردمیم» مزین است.

سردار یوسفی گفت: مراسم امسال در سطح کشور به سمت مردمی شدن پیش رفت که مردم در صحنه حاضر شدند و ستاد‌های مردمی تشکیل شده است؛ در خراسان جنوبی هم مردم وارد صحنه شدند و ستاد‌های مردمی را تشکیل دادند که فعالیت خوبی در این زمینه آغاز شده است.

جانشین فرمانده تیپ مردم‌ پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: هدف کلی از برنامه های اجرایی این است که ظرفیت سردار دل‌ها به عنوان یک مکتب و مدرسه درس‌آموز برای افزایش بصیرت و میثاق با ولایت و خنثی کردن عملیات روانی دشمن برای مردم تبیین شود.

او گفت: اجرای گروه‌های سرود پاتوقی و میدانی، برپایی نمایشگاه و موکب‌های هنری، نشست‌های بصیرتی و اجرای طرح ثامن، برگزاری حلقه‌های میقات صالحین با موضوع مکتب حاج قاسم و پویش نسل سلیمانی‌ها، نهضت کمک‌های مومنانه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، شیفت ایثار، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

سردار یوسفی راه‌اندازی پویش‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا و تقویت این طرح در واکسیناسیون همگانی، برگزاری مسابقات و پویش‌های دانش‌آموزی، یادواره‌های شهدا، پویش کاشت درخت به یاد شهید سلیمانی، مسابقات کتابخوانی و ورزشی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جلسات دختران فاطمی و دختران حاج قاسم را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

جانشین فرمانده تیپ مردم‌ پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ویژه برنامه‌های شب و روز شهادت حاج قاسم به‌صورت خاص و فراگیر در تمامی رده‌های بسیج برنامه‌ریزی شده و تعدادی از بسیجیان استان برای زیات مزار این شهید بزرگوار به کرمان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار