فرمانده سپاه عاشورا گفت: بصیرت همان مسیر مطمئن رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در جمع مردم شهر کردکندی بستان آباد با اشاره به حوادث تلخ بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام گفت: همه اتفاقات تلخ صدر اسلام به جهت نبود بصیرت در بین مسلمانان بود که آثار آن را امروز هم در تفرقه بین مسلمین و کشور‌های اسلامی مشاهده میکنیم.

اوافزود: هدف دشمن ازفتنه ۸۸، آغشته کردن حق و باطل و غبارآلودکردن فضای جامعه بود تا حقیقت دیده نشود، ولی بصیرت مردم مانع این حرکت شد و این حیله را خنثی کرد.

اوخاطرنشان کرد: امروز هم دشمنان با ابزار شایعه و تهدید سعی می‌کنند مردم را نسبت به آینده کشور ناامید و دلسرد کنند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان مشکلات اقتصادی را که همه قبول دارند و برای رفع آن‌ها نیز تلاش می‌کنند وسیله و ابزار حیله‌های خود قرار داده اند، اما همراهی و همدلی مردم و مسئولان و تکیه بر توانایی داخلی قطعا این مسیر را نیز به روی دشمنان خواهد بست.

سردار عباسقلیزاده فتنه دشمنان را تمام نشدنی خواند و افزود: فتنه دشمنان در تمام طول تاریخ بوده و خواهد بود و مسلمانان همیشه باید بصیرت خود را حفظ کنند تا بتوانند ازفتنه‌های دشمنان در امان بمانند.

او وظیفه اصلی، ولی فقیه را حفظ جامعه اسلامی از نیرنگ و خدعه ظالمین برشمرد و گفت: امروز به وضوح میبینیم که عزت و اقتدار ملت ایران در برابر زورگویان و داعشیان ناشی از تمسک به، ولی فقیه و حرکت بر محور ولایت است.

او تاکید کرد: شکست‌های اخیر جبهه استکبار در عرصه‌های مختلف نشان داد قدرت واقعی دست خدا و در جبهه حق است و هرگروهی که با خدا و درجبهه حق باشد قطعا پیروز خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به شخصیت ممتاز سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و بزرگترین شاخصه‌ای که عزت او را ابدی کرد اطاعت محض از ولایت و همت والای او در دفاع از حریم اهل بیت (ع) بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فتنه88 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.