رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور گسترده جوانان در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و اقتصادی از مصادیق خوداتکایی و نتیجه تاثیر گرفتن این نسل از تفکرات سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  عباس صفدری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور گسترده جوانان در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و اقتصادی از مصادیق خوداتکایی و نتیجه تاثیر گرفتن این نسل از تفکرات سردار شهید سلیمانی است.

وی گفت: اقدامات بی‌بدیل شهید سردار سلیمانی در عرصه خدمت‌رسانی به اسلام به عنوان سرباز نظام و ولایت برای همگان کاملا مشهود است.

وی گفت: شهید سردار سلیمانی در دوران جوانی حضوری بسیار ارزشمند در عرصه‌های دفاع مقدس داشت و از طرفی با جدیت و هوشمندی و بصیرت الگویی برای تمامی انسان‌های آزادی خواه جهان شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همه‌ی ما باید تلاش کنیم که تفکر شهید سردار سلیمانی را بیش از پیش در سطح جامعه گسترش دهیم تا جوانان و دانشجویان و نسل جدید ما با روحیه مدیریت جهادی همواره آشنا باشند.

وی گفت: شهید سردار سلیمانی با قدرت و صلابتی مثال‌زدنی در مقابل تمام زورگویان و ستمگران عالم ایستاد و به همه ما درس ایستادگی، پایداری و خوداتکایی در تمام عرصه‌ها را داد.

صفدری با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی به همه ما نشان داد راه خوداتکایی و استقلال در تبعیت از ولایت و رهنمود‌های ایشان در تمام عرصه‌هاست اظهارداشت: فداکار‌های این شهید در عرصه‌های جهاد نظامی، سیاسی و اقتصادی به همه‌ی ما نشان می‌دهد رمز عبور از هر سختی و وابستگی تنها مدیریت جهادی با اتکای به ولایت است.

وی گفت: شهید سلیمانی در داخل و خارج از کشور نماد استقامت، پایداری و مقاومت در برابر هر گونه ضعف است ایشان نشان داد در راه رسیدن به اهداف باید ایثار و فداکاری داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تشییع میلیونی سردار شهید سلیمانی نشان داد عمل به عقاید سردار در وجود تک تک آحاد جامعه وجود دارد.

وی گفت: دنیای امروز دنیایی خاص و با شرایطی متفاوت است که در این شرایط برای رسیدن به اقتدار، جوانان باید شهدا به ویژه شهید سلیمانی را به عنوان الگو انتخاب و از ایشان درس ایستادگی گیرند.

صفدری گفت: جوانان ما با درک صحیح و درست از آزادگی شهید سلیمانی بصیرتشان روز به روز افزون‌تر شد و با این روحیه در عصر تحریم‌ها تلاش خود را برای سرافرازی نظام و اسلام بالا بردند.

وی گفت: جوانان با تفکر شهید سردار قاسم سلیمانی و تاسی از آن پا به میدان‌های بزرگ می‌گذارند مسیری که با جدیت در آینده‌ی نظام و انقلاب نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار