شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بیانیه‌ای از حضور پر شور مردم در مراسم بزرگ یوم الله ۹ دی در شهر‌های مختلف استان تقدیر کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از حضور پر شور مردم در مراسم بزرگ یوم الله ۹ دی در شهر‌های مختلف استان تقدیر کرد و به همنی منظور یبانیه ای صادرکرد.در این بیانیه  آمده است:«حمد و سپاس خداوند قادر متعال را به خاطر نعمت بصیرت و حرکت در صراط مستقیم که در سایه تدبیر و هدایت عالمانه رهبری عالیقدر و مقتدر فراهم گشته و به پشتوانه همین حمایت مردمی، نظام مقدس جمهوری اسلامی در گذرگاه‌های مختلف تاریخی با اقدام و عمل به موقع، دامن پاک خود را از گزند نقشه‌های شوم دشمنان مصون نگه داشته است.

مروز و در سالروز حماسه ماندگار نهم دی ماه، مردم بصیر و لحظه شناس استان کردستان بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود حماسه‌ای عظیم خلق کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات بی شمار خود افزودند.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بر خود لازم می‌داند به پاس این حضور حماسی در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی، از عموم مردم استان کردستان، تقدیر و تشکر کند.»

۹ دی ماه اعتراض ملت ایران به فتنه گری دشمنان انقلاب و کشور است این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.