برگزاری دو نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی طلا و فرش در مشهد

۲ نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در زمینه "طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگها" و "فرش دستباف" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی جلوه مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگ‌ها به همراه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این کلانشهر برپا شده است.

وی گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگ‌ها در ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور ۸۴ شرکت داخلی و خارجی برپا شده که از مجموع شرکت کنندگان در آن، ۴۷ شرکت از خراسان رضوی و ۳۷ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، یزد؛ آذربایجان شرقی و مازندران هستند.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در فضایی به گستره پنج هزار مترمربع در نمایشگاه مشهد گشایش یافته است.

جلوه گفت: در نمایشگاه فرش ۲۵ شرکت شامل ۱۵ شرکت از خراسان رضوی و ۱۰ شرکت از استان‌های تهران، خراسان شمالی، قم و آذربایجان شرقی محصولات خود شامل انواع تولیدات فرش دستباف، مواد اولیه و تابلوفرش را به نمایش گذاشته اند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار