جانشین فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۴۳۶ معتاد متجاهر در سطح شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، چهار باغ و نظر آباد در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: به منظور مطالبه به حق شهروندان و سالم سازی مناطق تفریحی و تفرجگاهی استان و با اخذ دستورات قضایی و با هماهنگی با دستگاه‌های متولی از جمله شورای هماهنگی، دستگاه قضایی وبهزیستی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در ۷۲ ساعت گذشته، در سطح استان به اجراء درآمد.

سرهنگ گودرزی افزود: در اجرای این طرح، پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان‌های انتظامی، تعداد ۴۳۶ نفر از معتادین متجاهر را در سطح شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، چهار باغ ونظر آباد با اولویت مناطق حاشیه نشین و آلوده جمع آوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ در استان شدند.

جانشین انتظامی استان با بیان این که افراد معتاد به عنوان بیمار تلقی می‌شوند گفت: برای بازگشت معتادان به جامعه و چرخه زندگی می‌بایست سایر نهاد‌های تاثیر گذاراقدامات توانمندسازی و بازگشت آن‌ها را به ادامه زندگی دوباره فراهم شود.

او با تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس افزود: شهروندان می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان از اقدامات پلیس در برخورد با معتادان متجاهر که تایر بسزایی در چهره شهر دارد.

او افزود: طرح جمع آوری معتادان باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت‌های خرد در جامعه می‌شود و این طرح به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.