رونالدو ۲۰۲۱ را با گل تمام کرد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونابتد آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۱ را با گلزنی به اتمام رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته هفته بیستم رقابت‌های لیگ جزیره با برگزاری ۲ دیدار به اتمام رسید که در یکی از مهمترین مسابقات تیم فوتبال منچستریونایتد توانست بعد از ناکامی در هفته گذشته لیگ جزیره این بار در ورزشگاه خانگی خود تیم برنلی را با درخشش ستارگان خود با تیجه ۳ بر یک شکست دهد. گل سوم این بازی را کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی شیاطین سرخ به ثمر رساند.

رونالدو که عملکردی بسیار خوبی را در مسابقه شب گذشته از خود نشان داد با گلزنی مقابل برنلی علاوه بر به ثمر رساندن آخرین گل فصل شیاطین سرخ در سال ۲۰۲۱ موفق شد آمار گلزنی خود را نیز در این سال بهبود بخشد و آماری درخشان در این تیم برای خود ثبت کند.

رونالدو که اکنون در آستانه ۳۷ سالگی قرار دارد. آمار گلزنی جالبی را در سال ۲۰۲۱ از خود ثبت کرده است.

رونالدو با احتساب مسابقه شب گذشته در ۲۰۲۱، ۶۵ مسابقه را برای تیم‌های یوونتوس، منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال انجام داده است و در این بازی‌ها موفق شده ۴۷ گل به ثمر برساند و ۷ پاس گل نیز برای همبازی‌های خود ارسال کند. آماری که در این سن کمتر بازیکنی به آن حتی نزدیک شده است.

رونالدو همچنین با گلزنی مقابل برنلی در جدول گلزنان لیگ جزیره ۸ گله شده و در جایگاه سوم رده بندی برترین گلزنان این لیگ قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار