امام جمعه گرگان گفت:سردار سلیمانی با تاسیس نیرو‌های مقاومت از ورود داعشی‌ها به ایران جلوگیری و فتنه آمریکا را خنثی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گرگان با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: این شهید گرانقدر دست پرورده انقلاب و مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و با نگاه ویژه به مکتب امام، نجات همه عالم را ملاک قرار داد و مرد میدانی بود که هدف امام را در مبارزه به مفاسد غرب و آمریکا پیاده کرد.


نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تفکر مقاومت و نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق لبنان، عراق، سوریه، فلسطین و یمن به یقین ویژه بود.


آیت‌الله نورمفیدی با بیان این که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان تفکر مقاومت، ایثار و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بود افزود: سردار سلیمانی برای ایستادگی در مقابل زورگویان عالم از جمله آمریکا، گروه‌های مقاومت را به وجود آورد.


نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: سردار شهید سلیمانی تفکر مقاومت را شروع کرد و این تفکر را در کشور‌های منطقه به وجود آورد و فعالیت تفکر مقاومت این شهید در کشور فقیری، چون یمن مشهود است.


آیت‌الله نورمفیدی افزود: حتی ژنرال‌های آمریکایی اعتراف کردند که برای او که بدون رفتن به کلاس‌های نظامی این چنین شخصیتی داشته احترام قائل هستیم ولو دشمن ما باشد به یقین تاکتیک‌ها و استراتژی‌های او ما را با حیرت می‌اندازد که چطور اینکار را می‌کند.


امام جمعه گرگان گفت: زمانی که در سوریه، داعشیان حلب را محاصره کردند سردار سلیمانی با قدرت تفکر، شهامت و شجاعت شهر را از محاصره داعشی نجات می‌دهد.


آیت‌الله نورمفیدی افزود: شهید در حین این قدرت نظامی و مقاومت در مقابل توده‌های مردم رئوف و رحیم بود و افتادگی را با وصیت خود که روی قبر من سرباز قاسم سلیمانی بنویسید، نشان داد.


خطیب جمعه گرگان گفت: شخصیتی بسیار مهم که با تاسیس نیرو‌های مقاومت از ورود داعشی‌ها به ایران جلوگیری کرد و فتنه آمریکا را خنثی کرد.


آیت‌الله نورمفیدی افزود: این شهید جان خود برای نجات تمام مردم در کف دست گذاشته و با نگاه گشاده خود در مقابل شیطان عالم ایستادگی کرد، الگویی که نگاهش به تمام گروه‌ها یکسان بود و به همه با احترام برخورد می‌کرد.


امام جمعه گرگان همچنین به نامه نامه تاریخی امام راحل به گورباچف در روز ۱۳ دی اشاره و اضافه کرد: این نامه باید مورد تجزیه و تحلیل صاحب نظران قرار گیرد، پیشگویی‌ها و نگاه ایشان به همه عرصه ها، زمان ها، تاریخ‌ها و انسان‌ها نه از جنس آنچه دیگران پیش بینی می‌کردند، بود.


آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: اصلاحات اقتصادی ارزشمندی اکنون برای رفع مشکلات معیشتی در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم تمام مشکلات کشور حل شود.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.