آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس جمهور بر ضرورت حل ریشه‌ای و اساسی مشکل گرانی در کشور تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در دیدار رئیس جمهور  ایجاد امید در جامعه را مهم‌ترین مسئله در پیشرفت کشور دانست و گفت: مردم نسبت به شما امیدوار هستند.

او  در ادامه  بر ضرورت حل ریشه‌ای و اساسی مشکل گرانی در کشور تاکید کرد و گفت: بعضی از شرکت‌های دولتی خود باعث گرانی هستند، البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می‌زنند.

این مرجع تقلید بر مقابله جدی با مسئلۀ قاچاق و واردات بی رویه تأکید کرد و افزود: البته حل این مشکلات زمان بر است، اما دولت ضمن توجیه مردم، برای حل آن‌ها باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد.

آیت الله مکارم شیرازی به گلایۀ شدید مردم از نظام بانکی کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه بانک‌ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی‌کنند که باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

او قم را متعلق به تمام جهان اسلام و تشیع دانست که به خاطر حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و حوزۀ علمیه نیازمند به برنامه ریزی و توجه خاص است.

این مرجع تقلید بر ضرورت اتمام طرح‌ها و پروژه‌های مهم در قم همانند فرودگاه و مترو اشاره کرد و گفت: قم باید شهری آباد، منظم و آبرومند شود.

او  بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی جهت برخورد با برخی از مفاسد اخلاقی در قم و بر حل مشکلات کارگران برخی کارخانجات و شرکت‌ها تأکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان برای موفقیت رئیس جمهور جهت حل مشکلات مردم و کشور دعا کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۱ دی ۱۴۰۰
فقط و فقط تاکید کو ما تغییری احساس نکردیم هر روز یه قیمت
آخرین اخبار