امام جمعه خرم‌آباد گفت: سردار سلیمانی راه عزت، حق طلبی و ایستادگی در برابر دشمنان را به آزادگان جهان نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان  در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از مکتب امام آموخت و آموخته‌های خود را به مجاهدان در تمامی نقاط جهان منتقل کرد.

شاهرخی افزود: شهید سلیمانی الگوی بی بدیل برای حرکت انقلابی جهان اسلام می‌باشد و قهرمانی است که در برابر استکبار ایستادگی کرد و راه عزت و حق طلبی را به همه آزادگان جهان نشان داد و خونخواهی سردار شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بودجه ۱۴۰۱ گفت: این بودجه از سوی هیأت دولت به مجلس تحویل شده و دولت سیزدهم در راستای توسعه متوازن و عدالت اجتماعی بویژه استان‌های کم‌تر توسعه یافته مانند لرستان باید مورد ملاحظه قرار گیرد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استان با تعاون و همکاری در جهت اختصاص اعتبارات که بتواند لرستان را به سمت تحول سوق دهد تلاش کنند و مصوبات سفر رئیس جمهور در بودجه سنواتی ملاحظه کنند.

شاهرخی اظهار کرد: با عدالت اجتماعی در بودجه امسال باید به برخی اقشار که تحت فشار اقتصادی هستند توجه شوند، حقوق برخی، چندین برابر افراد دیگر است که باید حقوقشان اضافه نشود تا فاصله بین اقشار کاهش یابد.

او  بیان کرد: شرکت‌های دولتی محلی برای دریافت حقوق‌های غیرمتعارف شده و لازم است در این راستا تلاش شود تا فاصله بین اقشار کاهش یابد.

 نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حیات و موفقیت جامعه مرهون افرادی است که در راه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند، معلمان خود پرورش یافته نسل قبلی هستند و بنابراین هرچه بتوان از مشکلات امور معیشتی آن‌ها کاهش داد امری خدا پسندانه است.

شاهرخی افزود: دولت سیزدهم باید وضعیت موجود و بدهکاری دولت قبلی را جبران کند که وظیفه سنگینی برعهده دارد، در وضعیت فعلی دولت قادر نیست تمامی مشکلات انبوه را در مدت کوتاه برطرف کند.

او با اشاره به اینکه امور شهری نیازمند بازنگری و اصلاح است گفت: در این راستا بار‌ها از تریبون نماز جمعه و پیام‌های گوناگون تذکر لازم داده شده چراکه که بخشی از عمران شهری بر عهده شهرداری و شورای شهر است و بخشی از آن توسط پرداخت عوارض شهرداری از سوی مردم جبران می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: انتظار می‌رود مردم و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی مطالبات شهرداری را پرداخت کنند همچنین مسئولان شهرداری و شورای شهر آگاهانه به میدان آمده و متعهد شده اند که وضعیت شهر را اصلاح خواهند کرد.

شاهرخی اضافه کرد: مسئولان شهری در لرستان باید به تعهدات خود عمل کنند چراکه در ایام انتخابات برنامه‌های خود را ارایه داده اند، جلسات کارشناسی، علمی، منطقی و فنی برگزار کنند و از نخبگان کمک گرفته تا شهر‌های استان از این وضعیت خارج شوند.

او گفت: نیرو‌های سفارشی به شهرداری تحمیل نشود و این اتفاق از گذشته بوده و نباید تکرار شود همچنین رسیدگی به وضع مردم از مطالبات شهروندان است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.