همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از اولین کتاب رمان این شهید با نام "خادم الرضا (ع)» رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمدرضا موسوی کیا مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: رمان "خادم الرضا (ع) " که به قلم جانباز آزاده "علیرضا صادق‌زاده" و "فاطمه گوهری‌زاده" به رشته تحریر درآمده، برگرفته از مستندی با همین نام است که سال گذشته توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و در پاسداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تولید و پخش شد.

وی گفت: مستند "خادم الرضا (ع) " روایتی متفاوت از عشق و ارادت شهید حاج قاسم سلیمانی به حضرت امام رضا (ع) می‌باشد که تصاویری دیده نشده از حضور ایشان در حرم مطهر رضوی را به تصویر کشیده است.

موسوی کیا گفت: استقبال گسترده از این مستند، سبب شد نگارش رمان "خادم الرضا (ع) " نیز آغاز شود که بر همین اساس در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با حضور خانواده شهید شهروز مظفری‌نیا، از اعضای تیم حفاظت شهید سلیمانی که در کنار ایشان به شهادت رسید، این رمان رونمایی شد.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: طرح اولیه نگارش این رمان از سال گذشته آغاز شد و در آن به نیت حضرت امام رضا (ع)، به هشت ویژگی در سبک زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، مانند احترام به پدر و مادر، خدمت خالصانه و مدیریت و تدبیر، پرداخته شده است.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.