ارائه خدمات درمانی ناباروری با تعرفه دولتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد جدیدترین خدمات درمان ناباروری را با تعرفه دولتی به زوجین ارائه می‌کند

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  نیره خادم استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه و نیم میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارند که ۷۵ درصد از این افراد تنها به دلیل اطلاع نداشتن از موفقیت‌های درمانی هیچ اقدامی نمی‌کنند .۲۰ تا ۲۵ درصد زوجین نابارور موفق می‌شوند که خدمات تخصصی ناباروری را دریافت کنند.

وی گفت:  با ارائه خدمات درمانی به شکل دولتی در مسیر خدمت رسانی به زوجین نابارور گام‌های موثری برداشته شده است و در حال حاضر مشهد قطب درمان ناباروری در شمال شرق کشور است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر جدیدترین روش‌های ناباروری در مشهد انجام می‌شود به نحوی که با برخی از کشور‌های خارجی در بخش درمان ناباروری قابل رقابت است. تاکنون به حدود ۱۳ هزار زوج نابارور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات ارائه شده است.

خادم گفت: پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و بهره مندی از روش‌های درمانی جدید مانند میکرو اینجکشن و‌ای یو‌ای و‌ای وی اف در درمان بیماران کمک موثری می‌کند که این خدمات در مرکز ناباروری میلاد ارائه می‌شود.

او گفت:در دوران پیک کرونا خدمت رسانی به بیماران در قالب دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت انجام می‌شود و برخی از خدمات درمانی به تعویق می‌افتد تا سلامت بیماران در دوران کرونا به دلیل رفت وآمد به این مرکز درمانی به خطر نیفتد. بیماران کاندید رادیوتراپی و شیمی درمانی که نیاز به خدمات حفظ باروری دارند و ارائه خدمت به آن‌ها باید  بدون اتلاف وقت انجام شود.

استاد گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دوران  کرونا ارائه خدمات به هر گونه بیمار مبتلا به ضعف سیستم ایمنی و یا بیماری مزمن قلبی، ریوی، کلیوی، هیپتوتانسیون و دیابت انجام نمی‌شود.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.