رژیم صهیونیستی حتی در آخرین روز سال ۲۰۲۱ با سرکوب و حمله به فلسطینیان چندین نفر را زخمی و یک جوان را به شهادت رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد که رژیم صهیونیستی سال ۲۰۲۱ میلادی را با حملات متعدد به فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی رود اردن به پایان برد و ده‌ها فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری در حملات نظامیان صهیونیست زخمی و مصدوم شدند و یک جوان فلسطینی نیز به شهادت رسید.

مصطفی حورانی گزارش المنار گفت: حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان در اراضی اشغالی متوقف نمی‌شود. در آخرین روز از سال ۲۰۲۱ میلادی نیز پلیس اشغالگر به فلسطینیانی یورش برد که با خانواده سالم در محله شیخ جراح در قدس اشغالی ابراز همبستگی می‌کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی به خانواده سالم دستور داده بودند خانه شان را ترک کنند و اطراف این خانه را با موانع آهنین بسته بودند تا تظاهرکنندگان به این خانه نرسند. این اقدام همزمان با جلسه دادگاه دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی بود تا درباره تخلیه این خانه تصمیم گیری شود، اما رسیدگی به این قضیه تا زمانی نامعلوم به تعویق انداخته شد.

در منطقه عیسویه در قدس اشغالی نیز نیرو‌های صهیونیست به ساکنان منطقه با گلوله‌های پلاستیکی و نارنجک‌های صوتی حمله کردند که دست کم یک جوان زخمی شد. در کوه مکبّر نیز دست کم سه فلسطینی بر اثر حمله نیرو‌های اشغالگر به راهپیمایان فلسطینی پس از نماز جمعه، زخمی شدند. این راهپیمایی در اعتراض به اقدامات متجاوزانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی و سیاست تخریب خانه‌ها برگزار شد.

حملات در قدس اشغالی شامل شلیک گلوله‌های پلاستکی، نارنجک‌های صوتی و گاز اشک آور به سمت ساکنان محله‌های البستان، بطن الهوی و وادی ربابه در منطقه سلوان بود که به زخمی شدن هفت نفر منجر شد.

در شهر نابلس نیز ده‌ها فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به دو منطقه بیت دجن و بیتا زخمی و مصدوم شدند. این دو منطقه صحنه درگیری‌های مداوم در مخالفت با شهرکسازی بود.

در درگیری‌ها در شهر الخلیل و در منطقه باب الزاویه نیز یک جوان زخمی شد و ده‌ها نفر نیز مصدوم شدند.

پنج نفر از جمله یک کودک هم در سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز هفتگی در روستای کفر قدوم در شرق قلقیلیه زخمی شدند.

این در حالی است که مردم جهان در شب سال نو میلادی به فکر برگزاری و مشارکت در جشن‌های سال نو میلادی با وجود شیوع سویه امیکرون و اعمال محدودیت‌های بهداشتی بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار