رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از آغاز طرح بنای نور برای مشارکت مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان در پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: طرح بنای نور برای مشارکت مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خوزستان در پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات وارد مرحله اجرایی شد.

او گفت: بر اساس این طرح، کسانی که مایل هستند در تامین مالی پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات کمک کنند می‌توانند با مشارکت اقساطی در این پروژه‌ها سهیم شوند.

حجت الاسلام موسوی گفت: بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان به عنوان تامین کننده منابع مالی اجرای طرح بنای نور با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همکاری خواهد کرد.

حسام باشی زاده مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت خوزستان  گفت: شعب این بانک در خوزستان می‌توانند در قالب مشارکت اقساطی، تسهیلات قرض الحسنه از پنج میلیون ریال تا ۱.۵میلیارد ریال را به متقاضیان بپردازد.

او گفت: این تسهیلات به نام فرد درخواست کننده خواهد بود و پس از موافقت با پرداخت تسهیلات، کل مبلغ به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز می‌شود و فرد متقاضی (مشتری) اقساط وام را به صورت ماهانه به بانک پرداخت خواهد کرد.

باشی زاده گفت: تقاضای دریافت تسهیلات برای مشارکت اقساطی در کمک به بازسازی عتبات عالیات به ۲صورت حضوری و غیرحضوری خواهد بود و نیاز به ضامن نیز ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.