مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: فردا پیکر ۴ شهید گمنام وارد استان می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲۵۰ شهید گمنام در سطح کشور تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

او گفت: سهم خراسان جنوبی ۴ شهید گمنام است و مراسم استقبال از این شهدا روز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه در فرودگاه بیرجند با حضور مسئولان استانی برگزار می شود و سپس پیکر این شهدا با تشریفات نظامی وارد شهر و به معراج شهدا انتقال خواهد یافت.

سرهنگ فلاحی گفت: شهدای تازه تفحص شده ۱۶، ۱۸، ۱۹ و ۲۲ ساله هستند و این شهدا به ترتیب در عملیات کربلای پنج دی‌ ماه ۶۵، کربلای پنج دی‌ ماه ۶۵، عملیات والفجر مقدماتی بهمن‌ ماه ۶۱ و عملیات بدر اسفند ماه ۶۳ به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهدا گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری روز پنجشنبه ۱۶ دی‌ ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هوا فضای سپاه انصار الرضا (ع)، پایگاه شکاری شهید حسینی ارتش و دهستان چاهداشی نهبندان برگزار می‌شود.

او از برگزاری مراسم وداع با شهدا در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: مراسم وداع با شهدا با رعایت مسائل بهداشتی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و از مردم شهید پرور خراسان‌جنوبی خواستاریم در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند تا از برکات معنوی شهدا برخوردار شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.