سردار غیب پرور گفت: سردار سلیمانی هم دشمن ستیز و دشمن شناس و هم نمونه بارز سرباز ولایت بود ما این روز‌ها این چنین انسان‌هایی را کم داریم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع)، امام جمعه سیرجان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و تنی چند از مسوولان شهری و نظامی در حسینیه سپاه سیرجان برگزار شد.

در این مراسم سردار غیب پرور با اشاره به سه ویژگی مهم حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار رشید اسلام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی هم دشمن ستیز و دشمن شناس و هم نمونه بارز سرباز ولایت بود؛ ما این روز‌ها این چنین انسان‌هایی را کم داریم.

او با بیان اینکه دشمنان ما سال‌های سال نقشه ترور حاج قاسم را کشیده بودند و حاج قاسم خود می‌دانست که ترور می‌شود و از نقشه شوم دشمن آگاه بود، افزود: حاج قاسم سربازی از سربازان مکتب اسلام است و اگر می‌خواهیم اسلام را ترویج کنیم، باید حاج قاسم را ترویج کنیم؛ بزرگداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی بزرگداشت اسلام است.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) تصریح کرد: حاج قاسم، فخر عالم اسلام در این دوران و تبلور ترویج اسلام است؛ قاسم سلیمانی یک حکیم است؛ کلماتی که حاج قاسم می‌گوید الهام بخش است و جملاتی می‌توانند الهام بخش باشند که حکیمانه باشد.

این مقام ارشد سپاه در ادامه توصیف شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: افق بصیرتی حاج قاسم بی‌نهایت بلند است و اگر بگوییم نجات مسلمین در کشور‌های مختلف از زحمات این بزرگمرد است، به قدری بصیرت دینی و انقلابی داشت که هزاران کیلومتر آن طرف‌تر را می‌دید که امروز در هر کجا ما یک لشکر سازمان یافته داریم؛ چه در عراق، چه افغانستان ، پاکستان ، یمن و دیگر نقاط؛ قاسم سلیمانی تمام وجودش را وقف اسلام کرد و همه عالم سردار دل‌ها را به عنوان نماد مقاومت می‌شناسند و شهادت می‌دهند که در عرصه سیاسی دانشمند صاحب‌نظر بود.

در پایان مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، از خانواده شهدای مدافع حرم و سرداران و فرماندهان شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.