همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت با حضور ۴۵ نماینده کشور‌های مختلف جهان در تالار وحدت دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  همایش بین المللی شهید قدس قهرمان مقاومت با حضور ۴۵ نماینده کشور‌های مختلف جهان در تالار وحدت دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

در نشست اولیه همایش در قالب میزگرد ۵ نفره نمایندگان جبهه مقاومت اسلامی چند کشور به ایراد سخن پرداختند.

یحیی غدار از جبهه مقاومت اسلامی لبنان گفت: شهید سلیمانی شهید مقاومت است، و با شهادت شهید جبهه مقاومت مطمئنا قوی ترشده به همین مناسبت و همزمان با سالگرد این شهادت دردناک در حمایت از مقاومت از ۴۵ کشور دنیا به اینجا امدیم تا بگوییم حاج قاسم ما سرباز‌های تو هستیم و ما سرباز‌های تو و همه کسانی که برای آن‌ها فدا شدی راهت را ادامه می‌دهیم ثابت قدم‌تر از قبل.

پل نماینده جبهه مقاومت در امریکا نیز گفت: من به حاج قاسم به دو دلیل ایمان دارم یکی کشور من مسئول این است که شما حاج قاسم را از دست دادید و دوم اینکه آینده از آن ایران است و امریکا مرده است و من نیز در آینده به شما می‌پیوندم.

محمد نماینده جبهه مقاومت از کشور موریتانی نیز گفت: کسانی را که در راه رضای خدا شهید شده اند مرده مپندارید طبق آیه قران، حاج قاسم سلیمانی رهبرمقاومت بود و من از این دانشگاه که به نام حاج قاسم است برای این همایش تشکر می‌کنم، شکی نیست شهادت و جهاد حاج قاسم مشعلی است برای همه آزادگان عالم و عدالت و ازادی و برای روح ایشان طلب رحمت می‌نمایم.

ادریس العالی از جبهه مقاومت کشور مغرب نیز گفت: شهادت یعنی آزادگانی عروج می‌کنند او مفهوم شهادت را به هنر شهادت تغییر داد و شهادت از ذهن زمینی‌ها و دنیا زده‌ها دور است.

نماینده جبهه مقاومت از فلسطین نیز گفت: همه شما به زودی بعد از آزادسازی فلسطین که نتیجه تلاش‌های حاج قاسم است در قدس خواهید بود و حضور خواهید داشت، محبت مردم فلسطین را نسبت به شما تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار