محمد الجویبراوی در بیانیه‌ای تاکید کرد که آمریکایی‌ها در پاسخ به ترور شهید سلیمانی از عراق با تابوت اخراج خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، محمد الجویبراوی، رئیس سازمان بدر عراق، امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای وعده داد که نیرو‌های آمریکایی را با تابوت از خاک عراق اخراج کند.

الجویبراوی در بیانیه‌ای به خبرگزاری «المعلومه» با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها با تابوت از عراق خارج خواهند شد، اعلام کرد که خروج کامل نیرو‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از خاک عراق یکی از مهمترین اهداف فرماندهان پیروزی بود.

او در ادامه بیانیه خود به پرداخت خون بهای شهیدان پیروزی اشاره کرد و افزود: «بهایی که آمریکا برای جنایت خود می‌پردازد بسیار زیاد است و خروج همه نیرو‌های آن‌ها از این کشور بخش کوچکی از تاوان شهدا و فرماندهانی است که در راه وطن و عراق فداکاری کردند.»

رهبر سازمان بدر در انتهای بیانیه خود تاکید کرد که برای یک انقلابی نابودی وجود ندارد و مقاومت اسلامی به نیرو‌های آمریکایی در عراق پایان خواهد داد.

پیش از این نیز هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح، امروز (شنبه) طی سخنانی در تجمع میلیونی به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی هشدار داد که بهای خون شهدا خروج نیرو‌های اشغالگر از عراق خواهد بود.

بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی به همراه مهدی المهندس، نائب‌رئیس الحشدالشعبی در خاک عراق، پارلمان این کشور قانونی را تصویب کرد که نظامیان آمریکا باید هرچه زودتر خاک عراق را ترک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
من فقط می تونم بگم بخوابین.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۳ ۱۱ دی ۱۴۰۰
عمودی اومدن افقی برمیگردن
آخرین اخبار