رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: اتمام طرح های نیمه تمام باید در اولویت بودجه سال آینده شهرداری قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،اکبر کاووسی امید,رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت:تدوین عادلانه و عملیاتی بودجه، ایجاد خزانه‌داری کل و اعمال مدیریت یکپارچه و تا حد امکان پرهیز از تصدی‌گری در اجرای طرح‌های عمرانی جدید را دومین بند سیاست‌های ابلاغی است.

او گفت: رعایت الزامات مربوط به هدف‌گذاری شورای ششم در خصوص اتمام طرح‌های نیمه‌تمام (به‌ویژه تقاطع‌های غیر هم‌سطح و پارکینگ آقاجانی بیگ) باید در بودجه سال آینده دیده شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت:توسعه زیرساخت‌های هوشمندسازی شهر و پیاده‌سازی فرآیند‌های شهرداری الکترونیک و افزایش سهم بودجه موضوعات فرهنگی و اجتماعی با اولویت حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد، ورزش شهروندی، آموزش شهروندی و فعالیت‌های قرآنی از دیگر سیاست‌های مد نظر پارلمان شهر در تدوین بودجه ١۴٠١ است.

کاووسی امیدگفت:اعمال سیاست‌های محله محوری در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عمرانی و غیر عمرانی (هزینه کرد نیم درصد از بودجه پیشنهادی عمرانی شهرداری با پیشنهاد دبیرخانه همیاران محلات) را دیگر بند سیاست ابلاغی دانست و افزود: توجه جدی به توسعه حمل‌ونقل عمومی با رعایت الزامات شهر سبز پایدار نیز باید در بودجه لحاظ شود.

اوگفت: استفاده از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و طرح‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها شد و خرید و استفاده از کالا‌ها و خدمات داخلی با رویکرد حمایت از کار و سرمایه انسانی نیز باید در بودجه سال آینده شهرداری همدان مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت:همچنین توجه ویژه به حفظ بافت تاریخی شهر همدان و بنا‌های واجد ارزش و گسترش فضا‌ها و اماکن مذهبی و بقاع متبرکه با معرفی میراث معنوی و استفاده از نماد‌های ملی و شعائر دینی باید از دیگر نکات مد نظر در تدوین بودجه شهرداری همدان باشد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار