رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از رویکرد‌های شورای اسلامی شهر یزد در فعالیت‌های عمرانی، سرعت، دقت عمل و کیفیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از رویکرد‌هایی شورای ششم  سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی شهرداری است تا پروژه‌هایی که در محل عبور و مرور مردم قرار دارند، پایان یابد.

او گفت: شورای شهر و شهرداری در کنار مشارکت مردمی می‌توانند با توجه به نیازی‌های موجود در محله‌ها از قبیل؛ درمانگاه، پارک، کتابخانه، مجموعه‌ ورزشی و... را شناسایی و  مجوز کار‌های اداری از سوی شهرداری انجام دهند و تحویل خیرینی که تمایل به همکاری داشته باشند، شود.

او گفت: اگر در محله ای زمینی وجود داشته باشد و خیرین هم پای کار باشند می‌توانند به شهرداری مراجعه و کار‌های اداری  را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: برخی از زمین‌ها در مناطق شهری وجود دارند که سالیان سال است به حال خود رها شده است، از صاحبان این املاک دعوت شود تا برای  تعیین تکلیف اقدام کنند.

او گفت: درصورتی که بعد از تذکر به مالکین اقدامی صورت نگرفت و قرار بر استفاده از این زمین‌ها نباشد، فسخ قرارداد می‌شود و تحویل سرمایه گذاران و خیرین برای ساخت امکانات رفاهی در محله ها می‌شود.

دشتی گفت: اگر افرادی در محله ای هستند و می‌توانند این زمین‌ها را تبدیل به امکانات رفاهی کنند با مراجعه به شهرداری و عقد قرار داد با توجه مدت زمان مشخص شده بهره‌برداری کنند و تحویل شهرداری دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.