فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر بیان کرد؛

اصلاح نقاط حادثه خیز عامل مهمی برای کاهش تصادفات

سرهنگ حسنی گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ها عامل مهمی برای کاهش تصادفات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ کرم حسنی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: در اجرای بند ۳ مصوبات قرارگاه کاهش تصادفات فرماندهی انتظامی استان با دعوت از جانشین دادستانی، فرمانده پاسگاه پلیس راه دره شهر و کارشناسان پلیس راه وانتظامی و راهور، از محور‌های برون شهری و درون شهری بمنظور شناسایی نقاط حادثه خیز و مستعد تصادف بازدید میدانی صورت گرفت.

او با اشاره به شناسایی ۵ نقطه حادثه خیز طی چند مرحله بازدید تخصصی میدانی در محور‌های موصلاتی شهرستان، گفت: ما در مجموعه پلیس علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، در جهت اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز نیز تلاش و پیگیری‌های زیادی انجام دادیم تا سازمان‌های دخیل در امر ترافیک و طراحی بهترین رویکرد‌ها را بر اساس نظرات کارشناسانه اجرائی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: وقتی شاهد عبور و مرور همراه با امنیت و سلامت شهروندان متاثر از اصلاح نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات باشیم به واقع از خدمت رسانی به مردم علیرغم سختی کار نظارت و برقراری امنیت ترافیکی خشنود خواهیم شد.

او به حذف و اصلاح بسیاری از نقاط حادثه خیز سطح شهرستان اشاره و گفت: بهتر است بدانیم علاوه بر روان بودن یک معبر، ایمنی آن نیز مهم است و هر نقطه‌ای که امکان وقوع حادثه و گرفتن جان مردم را داشته باشد باید به موقع و به نحو مطلوب رفع نقص و اصلاح شود.

سرهنگ کرم حسنی با تشکر از عوامل راهداری و راه و شهرسازی شهرستان، گفت:خوشبختانه طی ماه‌های اخیر در مسیر برون شهری، ساماندهی علائم و تابلو‌های هشداردهنده، نصب چراغ چشمک زن و سرعت گیر‌ها در تقاطع‌ها، نصب حفاظ و ایجاد خاکریز در دهانه پل‌ها و پرتگاه‌ها به منظور جلوگیری از خروج و سقوط وسایل نقلیه به داخل پل‌ها و پرتگاهها، خط کشی برخی از نقاط و لکه گیری سطح آسفالت در برخی از نقاط و شانه سازی مناسب در مسیر صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.