رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم کشتی بزرگسالان این شهرستان با کسب ۸ مدال رنگارنگ نایب قهرمان استان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان استان با شرکت ۱۱۸ ورزشکار  ۱۰ دی ماه به میزبانی ارومیه برگزار شد.

مصطفی پور گفت: تیم مهاباد با کسب ۲ مدال طلا،  ۲ نقره و ۴ برنز، با اختلاف ۲ امتیاز از تیم اول به مقام نایب قهرمانی رسید.

وی گفت: تیم خوی مقام اول را در این مسابقات بدست آورد و بعد از مهاباد، تیم‌های محمدیار و ارومیه به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

مصطفی پور گفت: تیم مهاباد با تمامی وزن‌های در این مسابقات شرکت کرد و ابراهیم باپیرآقایی به عنوان سرمربی، یوسف رسول‌زاده به عنوان مربی و هیوا سلیمان‌زاده به عنوان سرپرست، اعضای کادر فنی تیم کشتی مهاباد را تشکیل می‌دادند.

وی گفت: در این دور از مسابقات ابراهیم کریمی داور بین المللی سرپرست فنی مسابقات، هژار عباسی داور بین المللی به عنوان هیات ژوری و لقان زارع نیز به عنوان داور، اعضای کمیته برگزاری را تشکیل می‌دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: انور ژاکتی، فایق احدی مدال طلای این مسابقات را کسب کردند و سامرند مرادی، هیدی توره به مقام نقره دست یافتند.

وی گفت: صلاح شیخ‌نژاد، حاصل معروفی، مهدی بهرامی و دیار گلوله دیگر کشتی‌گیران مهابادی در این مسابقات بودند که مدال برنز را بر گردن آویختند.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.