رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: هشت هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال اعتبار با پیگیری‌های انجام شده در راستای سفر رییس جمهور به استان برای توسعه بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدعلی نیکبخت رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در نشست شورای هماهنگی کشاورزی سیستان وبلوچستان  گفت: هشت هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال اعتبار با پیگیری‌های انجام شده در راستای سفر رییس جمهور به استان برای توسعه بخش کشاورزی در زمینه‌های آبیاری تحت فشار، قنوات، نخیلات، بنادر و صیادی در نظر گرفته شده است.

 محمدعلی نیکبخت گفت: امیدواریم امسال ١٠ هزار هکتار زیرپوشش کشت قراردادی محصولاتی نظیر گندم، پنبه، کنجد و گیاهان دارویی در این استان قرارگیرد.

وی تنظیم بازار کالا‌های اساسی و نظارت بر بازار، تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری، سنددار کردن زمین‌های کشاورزی و پیگیری رفع تداخلات، تعیین تکلیف پرونده‌های راکد طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی و انسجام سازمانی را از مهمترین سیاست‌های کاری سازمان برشمرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بمنظور تحقق سرمایه‌گذاری و برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی استان بزودی نشست‌های تخصصی با مسوولان عالی وزارت جهادکشاورزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار