بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی و در رده‌های مختلف سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در راستای ترویج روحیه مردم‌یاری سردار سلیمانی و ارسال بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به شهرستان‌های مختلف استان، راه‌اندازی پویش مردمی (یلِ ایلم) در فضای مجازی، برپایی نشست‌های روشنگری و مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از مهمترین برنامه‌های این ایام است.

حضور مردم چهارمحال و بختیاری در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در تهران و همچنین راه‌اندازی نخستین کاروان راهیان نور مقاومت و حضور در بیت الزهرای کرمان و گلزار شهدای این شهر مورد تقدیر خانواده این شهید قرار گرفت.

امسال به علت شرایط کرونا، کاروان راهیان نور مقاومت در دو سال گذشته برگزار نشد، ولی با فروکش کردن این ویروس منحوس، کاروان‌های راهیان نور مقاومت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار