آیا درب‌های ضد سرقت، واقعا ضد سرقت هستند؟ + فیلم

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی از امنیت درب‌های ضد سرقت صحبت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، در یک برنامه تلویزیونی درباره امنیت درب‌های ضد سرقت منازل صحبت کرد.
او با اشاره به اعتماد مردم به این درب‌ها و قرار دادن دارایی خود در منازل، اعلام کرد که طبق مشاهدات ما، سارقان به راحتی این درب‌ها را باز می‌کنند.

 

 


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۲۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
برای سارقین حرفه ایی هیچ قفلی و هیچ دربی ضد سرقت نیست باید بالای دربهای ضد سرقت دوربین مدار بسته نصب شود و متصل به گوشی همراه باشند و یا متصل به سیستم صفحه مانیتور نگهبانی و مدیریت باشند باید دربها دارای آژیر هشدار دهنده باشند باید آپارتمانهای مسکونی و اداری و تجاری مدیر و نگهبان داشته باشند تا امنیت در مکانهای مسکونی و اداری و تجاری بالا برود و باید پلیس مقتدر و قدرتمند تیزبین هوشیار سختی ناپذیر کارآمد هم بر گشت زنیهای شبانه روزی محسوس و غیر محسوسش در تمامی اماکن شهری و روستایی بی افزاید و باید بر سرعت عمل کرد خود در رسیدن به صحنه جرم و جنایت و دزدیهای مختلف که از طرف شهروندان تماس می گیرند و گذارش می دهند به پلیس 110 در زمان کمتری صورت پذیرد و قوه قضائیه هم مجازات کیفری شدید و سنگین اسلامی قرآنی را بر روی سارقین و مال خرها اجرایی کند و باید دولتهای اسلامی هم از هر لحاظ به اقتصاد خانواده ها با هر روشی کمک کنند تا آمار جرم و جنایات و طلاق و سرقت و مفاسد مختلف دیگر در جامعه اسلامی پایین بیاید و امنیت بالا برود . امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگ الهی هستند که تا انسانها از دستش ندهند بهش اهمیت نمی دهند و شکر گذاری نمی کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۲ دی ۱۴۰۰
دربهای چوبی قدیمی تر با یه لگد هم باز میشن
بهترین کار نصب دزدگیر با کیفیته .
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۸:۲۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
این درها نسبت به درهای قدیمی که بایک اهرم یا شاه کلید ساده ویا باپیچ گوشتی قفلشودرمیاوردن خیلی بهتره