یک رسانه روسی نام سردار آزمون را در کنار برترین بازیکنان فوتبال اروپا که قراردادهایشان تابستان امسال به پایان می‌رسد، قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان- سایت اسپورتس روسیه فهرستی از ستارگانی که قراردادشان تابستان سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، منتشر کرده و در این فهرست نام سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت را هم ردیف با ستارگان بزرگ فوتبال اروپا آورده است.

اسپورتس نوشت:

ویژگی سال ۲۰۲۲ این است که قرارداد بسیاری از بازیکنان برتر فوتبال در تابستان به پایان می‌رسد. از ژانویه همه آن‌ها می‌توانند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنند و ۶ ماه بعد به عنوان بازیکن آزاد تیم فعلی خود را ترک کنند.

۲۰۲۲ سال نقل و انتقالات است! در این جا فهرستی از ستارگانی است که قراردادشان به پایان می‌رسد از امباپه و پوگبا گرفته است تا ژیوبا و مخیتاریان.

اسپورتس در این گزارش درباره سردار آزمون نوشت:

آزمون تقریبا به طور قطع از زنیت به لیون خواهد رفت. فرانسوی‌ها نمی‌خواهند تابستان منتظر بمانند و ۴ میلیون یورو برای مهاجم پیشنهاد کرده اند. رسانه فرانسوی RMC تصریح می‌کند که پترزبورگ‌ها هنوز پاسخی نداده‌اند؛ زیرا ابتدا می‌خواهند جایگزینی برای این مهاجم ایرانی پیدا کنند.

کیلیان امباپه

این فوق ستاره قطعا با انتخاب سختی رو به رو خواهد شد. رئال مادرید مدت‌ها است که مدعی جذب امباپه است. اخیرا ESPN گزارش داده است که در تابستان آن‌ها می‌خواهند نه تنها کیلیان، بلکه ارلینگ هالند را نیز به دست آورند. با این حال، پاری سن ژرمن نیز خواب نیست. طبق گزارش اکیپ، پاریسی‌ها همچنان معتقدند که می‌توانند قرارداد امباپه را تمدید کنند. کیلیان هنوز هیچ توافق شفاهی با رئال ندارد. خبر‌های نزدیکانش متناقض هستند (گاهی اوقات می‌گویند او مطمئناً می‌رود، گاهی اوقات می‌گویند او هنوز فکر می‌کند) و مادر این بازیکن در اکتبر گفت که گفت وگو با PSG خوب پیش می‌رود.

پل پوگبا

در حالی که پل در ماه نوامبر مصدومیت همسترینگ را پشت سر گذاشت، رسانه‌ها درباره آینده او صحبت می‌کنند. ESPN مطمئن است که منچستریونایتد می‌خواهد پوگبا را حفظ کند و تنها در صورتی پیشنهاد‌های این بازیکن فرانسوی را بررسی خواهد کرد که او نخواهد قراردادش را با باشگاه تمدید کند.

پائولو دیبالا

مذاکرات یووه و دیبالا بر سر قرارداد جدید به حالت تعلیق درآمده است و در ژانویه از سر گرفته خواهد شد. به پائولو ۸.۵ به علاوه ۱.۵ میلیون یورو پاداش در سال داده می‌شود، اما هنوز توافقی بین طرفین وجود ندارد.

فرانک کسیه

در تابستان، کسیه ممکن است راهی رئال یا پاری سن ژرمن شود؛ زیرا مذاکرات این هافبک با میلان به بن بست رسیده است. آن‌ها بر سر حقوق به توافق نمی‌رسند. فرانک می‌خواهد سالانه ۹ میلیون یورو دریافت کند و باشگاه ۶.۵ میلیون یورو و به علاوه مبلغی پاداش می‌دهد.

آلسیو رومانیولی

علی رغم این که مینو رایولا، وکیل این تیم مدافع علناً در مورد انتقال احتمالی او به یوونتوس صحبت کرده است؛ رومانیولی به احتمال زیاد قرارداد خود را با میلان تمدید خواهد کرد. البته در صورتی که دستمزدش را از ۵ میلیون یورو به ۳.۵ میلیون کاهش دهد.

آنتونیو رودیگر

رودیگر در چلسی به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل شده و منطقی است که بزرگان اروپا او را در تابستان بخواهند. رئال مادرید (مدعی اصلی)، پی اس جی و بایرن برای جذب او با هم رقابت می‌کنند. بعید است که این مدافع در لندن بماند. فابریزیو رومانو مدعی است که آن‌ها نمی‌توانند بر سر دستمزد با این بازیکن آلمانی به توافق برسند و در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای او هستند.

لورنزو اینسینیه

اسطوره ناپولی به احتمال زیاد به MLS خواهد رفت. کوریره دلو اسپورت مدعی است که اینسینیه با تورنتو قرارداد بسته و دستمزد او سالیانه ۱۵ میلیون یورو است. باشگاه هزینه خانه، ماشین و پرواز‌های او را پرداخت خواهد کرد.

عثمان دمبله

دمبله یکی از بهترین بازیکنان آزاد برای تابستان ۲۰۲۲ خواهد بود. عثمان همچنان می‌تواند قرارداد خود را با بارسا تمدید کند، اما برای این کار کاتالان‌ها باید خواسته‌های مالی گزاف او را برآورده کنند. رادیو کاتالونیا شرایط زیر را ذکر می‌کند:

دستمزد: ۳۰ میلیون یورو؛ پاداش: ۳۰ میلیون؛ کمیسیون مدیر برنامه: ۱۵ میلیون یورو.

مذاکرات با بارسا در ژانویه از سر گرفته می‌شود و اگر توافق حاصل نشود، به احتمال زیاد این بازیکن فرانسوی در زمستان فروخته خواهد شد. بسیاری از باشگاه‌های برتر حاضر هستند برای خرید عثمان هزینه کنند.

آندره آ بلوتی

این مهاجم قصد ندارد در تورینو بماند و در حال حاضر تیم جدیدی را انتخاب می‌کند که به عنوان بازیکن آزاد به آن جا برود. او شانس حضور در باشگاه برتر سری آ را دارد. Calcio Mercato از علاقه میلان و ناپولی به این مهاجم خبر می‌دهد. قبل از آن، نام "اینتر" هم مطرح شد. آخرین خبر توسط جانلوکا دی مارتزیو روزنامه نگار بیان شد: بلوتی می‌خواهد راهی تورنتو شود. (بله، اینسینیه برای آن‌ها کافی نیست). آندره آ در این فصل در ۹ بازی فقط ۲ گل به ثمر رسانده است.

الکساندر لاکازت

یووه و اینتر به این بازیکن فرانسوی علاقه‌مند هستند، مذاکرات با آرسنال هنوز دشوار است. میکل آرتتا در مورد آینده لاکازت گفت: ما نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم. ما در تلاش هستیم وضعیت را روشن کنیم، اما هر قراردادی نکات و پیچیدگی‌های ظریف خود را دارد. ضرب الاجل نزدیک است و ما در تلاش هستیم تا این مسائل را حل کنیم.

فدریکو برناردسکی

به گفته نیکولو شیرا، خبرنگار اسکای یوونتوس می‌تواند در صورت کاهش ۳۰ درصدی دستمزد برناردسکی، قرارداد او را تمدید کند. برناردسکی می‌خواهد مانند این فصل ۴.۲ میلیون یورو در سال درآمد داشته باشد. این فصل او در ۱۵ بازی سری آ، یک گل زده و ۳ پاس گل داده است. بارسلونا شرایط را به دقت زیر نظر دارد.

نیکلاس زوله

زوله مایل به ترک بایرن است. به گفته کیکر، شرایط دستمزد او در مونیخ برآورده نخواهد شد. اکنون نیکلاس سالانه ۸ میلیون یورو دریافت می‌کند و بیش از ۱۰ میلیون می‌خواهد. زوله به باشگاه‌های مختلفی از جمله نیوکاسل پیشنهاد می‌شود.

اکسل ویتسل

ویتسل به احتمال زیاد بوروسیا را ترک خواهد کرد. وکیل این هافبک قبلا او را به یووه پیشنهاد داده است. در میان سایر متقاضیان، نام نیوکاسل دیده می‌شود. طبق گفته Tutto Juve، شیوخ به ویتسل پیشنهاد دستمزد ۱۰ میلیون یورو در سال داده اند. (در دورتموند آن‌ها ۷ میلیون یورو به او پرداخت می‌کنند.)

سزار آزپیلیکوئتا

آزپیلیکوئتا، مدافع چلسی نیز به دنبال یک باشگاه جدید است. جرارد رومرو، روزنامه نگار گفت که سزار به انتقال به بارسلونا نزدیک است. او در تابستان تقریباً در ۳۳ سالگی به کاتالونیا خواهد رفت.

آندریاس کریستنسن

چلسی مدافعان زیادی دارد که در تابستان امسال قراردادشان به پایان می‌رسد. مذاکرات بین لندنی‌ها و کریستنسن نیز ناموفق بود و بارسلونا قرار است دوباره این دانمارکی را جذب کند.

دنیس زکریا

گلادباخ قبلا تایید کرده بود که زکریا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد. فابریتزیو رومانو از علاقه بایرن، لیورپول، بارسا و یووه به دنیس خبر می‌دهد.

ماتیاس گینتر

این مدافع میانی نیز بوروسیا مونشن گلادباخ ترک خواهد کرد. این خبر نیز به طور رسمی اعلام شد. به گفته نیکولو اشکیرا، گینتر می‌خواهد راهی اینتر شود. آن‌ها قبلاً به او قراردادی ۴ ساله با دستمزد سه میلیون یورو پیشنهاد داده اند.

هنریک مخیتاریان

مخیتاریان زیر نظر ژوزه مورینیو چندان درخشان بازی نمی‌کند و خود را برای ترک رم در تابستان آماده می‌کند. علاقه جدی به هنریک از روسیه وجود دارد. رسانه‌ها در مورد علاقه اسپارتاک، زنیت و کراسنودار به این هافبک نوشته اند. Match TV ادعا کرد: هافبک ارمنی قبلاً پیشنهاد زنیت و کراسنودار را رد کرده است. در قزاقستان ادعا شده است که مخیتاریان واقعا می‌خواهد به تیم غیرت این کشور بپیوندد.

لوئیس سوارز

سوارز ۱۰ بازی متوالی بدون گل و پاس گل داشته است و اتلتیکو عجله‌ای برای تمدید قرارداد او ندارد؛ بنابراین خروج واقعی است. نیکولو شیرا در مورد دو گزینه در MLS نوشت و قبل از آن، آن‌ها در مورد علاقه کورینتیانس به سوارز گزارش دادند.

ایوان پریشیچ

آینده پریشیچ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اینتر آماده است سالانه ۴ میلیون یورو به ایوان پیشنهاد دهد، اما این بازیکن کروات ۵ میلیون و همین طور مبلغی به عنوان پاداش می‌خواهد. پاتریک برگر، روزنامه نگار اسپورت ۱، مدعی اصلی این بازیکن را شناسایی کرده است؛ تاتنهام آنتونیو کونته، که پریشیچ با او در میلان بسیار موفق کار کرد.

ایسکو

ایسکو در حال حاضر ۲۹ سال دارد و هرگز خود را در رئال مادرید پیدا نکرد. قرارداد این بازیکن اسپانیایی تقریباً به طور قطع تمدید نخواهد شد و او به صورت آزاد مادرید را ترک خواهد کرد. به گزارش آس، نیوکاسل ممکن است این هافبک را در تابستان جذب کند.

گرت بیل

بیل در فصل ۲۰۲۱/۲۲ تنها ۳ بازی برای رئال مادرید انجام داد و بقیه مدت به دلیل مصدومیت و کرونا تحت درمان بود. مادرید می‌خواهد در ژانویه از دست گرت خلاص شود، اما هنوز هیچ مشتری واقعی برای او وجود ندارد.

مارسلو

به گزارش مارکا، مارسلو در صورت عدم توافق با رئال مادرید برای تمدید قرارداد ممکن است به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد. این بازیکن ۳۳ ساله در این فصل در ۵ بازی برای رئال مادرید تنها ۱۳۸ دقیقه بازی کرده است. در تیم اصلی، تنها ماریانو دیاز کمتر (۱۰۷ دقیقه در ۳ بازی) از او بازی کرده است؛ اما همچنان افرادی در مدیریت تیم مادریدی هستند که معتقدند این بازیکن برزیلی باید در این تیم بماند. قبل از آن نوشته بودند که مارسلو می‌تواند به فلومیننزه بازگردد.

در این فهرست نام آرتم ژیوبا، دیگر مهاجم زنیت نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
باشه
آخرین اخبار