مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در استان آغاز شده است و در این باره گردهمایی های با هدف برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالعزیز تقی زاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش روابط عمومی ها به دلایل مختلف در استان برگزار می شود که از عمده آن ها معرفی دستگاه مربوطه و سپس هم اندیشی روابط عمومی هاست تا مشکلات و موانع احصا و زمینه ارتقا آن ها فراهم شود.

او گفت: جشنواره روابط عمومی های استان هر ۶ ماه یک بار در استان تشکیل می شود و فروردین ماه این جشنواره در استان تشکیل خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری گفت: در این جشنواره بر اساس شیوه نامه ای که برای روابط عمومی ها به زودی مشخص می شود عملکرد آن ها ارزیابی خواهد شد.

تقی زاده گفت: روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرایی استان باید حرمت خبرنگاران منصف و اخلاق مدار را رعایت کنند و بدانند خط قرمز است.

او ادامه داد: نگاه اعتراضی به خبرنگاران اصلاح شود و منصف و دیدگاه مثبت داشته باشیم.

به گفته مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری روابط عمومی ها باید از نقد خبرنگاران باید استقبال کنند و در ارزیابی های روابط عمومی ها خبرنگاران خط قرمز خواهند بود.

گردهمایی امروز دومین گردهمایی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بوده که میزبان آن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.