۲۰۰ طرح نیروگاه خورشیدی در کرمان افتتاح شد

مراسم افتتاح ۲۰۰ طرح اشتغالزایی نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور قائم مقام کمیته امداد در شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد در مراسم افتتاح طرح‌های نیروگاهی خورشیدی که با حضور زینی وند استاندار کرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان و روسای بانک‌های استان در شهرستان بردسیر برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مرز انسان بودن را تغییر داد و به قله‌های ایثار رسید و این چیزی به جزء از خودگذشتگی نبود.

او با اشاره اینکه باید به گونه‌ای کار کنیم که شایسته نظام و مردم باشد تاکید کرد: اگر احساس می‌کنیم که به شهید حاج قاسم سلیمانی و امثال این شهید بزرگوار بدهکاریم باید به مردم خدمت کنیم.

خاکسار بیان کرد: کمیته امداد بر اساس وظیفه ذاتی و سازمانی خود توجه جدی به توانمندسازی مددجویان دارد و حوزه اشتغال یکی از حوزه‌های مهم و محوری این نهاد است.

او از ایجاد ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان و محرومان طی ۹ ماهه امسال با کمک این نهاد خبر داد واظهار کرد: ۱۴۰ هزار دوره آموزشی نیز برای مددجویانی که در تلاش برای زندگی آبرومندانه بودند ونیاز به آموزش داشتند طی این مدت برگزار شده است.

خاکسار با بیان اینکه چیزی به عنوان مشکل لاینحل وجود ندارد گفت: بدون شک رویه همکاری، همدلی، هم افزایی و تلاش و پشتکار رمز حل بسیاری از مشکلات است.

او با تاکید بر اینکه موضوع پنل‌های خورشیدی یکی از موارد جدی است که در حوزه اشتغالزایی برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در دستور کار قرار دارد گفت: در استان‌های مختلف که این ظرفیت و امکان وجود داشته باشد طرح نیروگاه‌های خورشیدی اجرا می‌شود.

خاکسار ابراز امیدواری کرد: با همکاری و رفع موانع و مشکلات بتوانیم طرح نیروگاه‌های خورشیدی را در کنار سایر طرح‌های اشتغال با سرعت بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار