سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره بازی فردای تیم خود مقابل پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: مانند همه بازی ها، این دیدار نیز برای ما سخت و سنگین است. باید با تمرکز بالا در کار‌های گروهی وارد زمین شویم. متأسفانه مهران درخشان مهر باید یک عمل جراحی را انجام دهد. وحید حیدریه به تازگی از بند مصدومیت راهی پیدا کرده و در بازی‌های قبل نتوانستیم از او استفاده کنیم. فردا بچه‌هایی که بازی می‌کنند، حتما با حداکثر توان و نهایت تمرکز بازی خواهند کرد. امیدواریم که بتوانیم یک بازی قابل قبول را انجام دهیم تا ان شالله موفق شویم.

به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، تیم تقویت نشده است

نکونام ادامه داد: به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، تیم از سال گذشته تاکنون تقویت نشده است. زمانی که شما بازیکنی داشته باشید که حتی بتواند دقایق کمی بازی کند، می‌توانید روی او حساب کنید. اصلا کاری ندارم چه کسی فیکس بازی کرده و چه کسی ذخیره، ولی با این وجود ۶ نفر از بازیکنان ما از جمله ۴ بازیکن اصلی جدا شده‌اند. همه تیم‌های لیگ بازیکن جدید جذب کرده اند. هر تیمی که نتوانسته است خودش را تقویت کند، مشکلات عدیده‌ای داشته است.

نکونام گفت: در هیچ کدام از بازی ها، چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشتیم. ما زحمت کشیدیم و تلاش کردیم و توانستیم شرایط خوبی را در تیم حاکم کنیم و در این کار، به حمایت و تقویت تیم نیاز داریم. در جا‌هایی که مسابقات هر ۴ یا ۵ روز یکبار برگزار می‌شود باید تیم تقویت شود. ما به نیرویی نیاز داریم که بتواند بعضی جا‌ها به ما کمک کند و بتوانیم از برخی بازیکنان کمتر استفاده کنیم تا آن‌ها استراحت کنند و در مسابقات بعدی سرحال‌تر حاضر شوند.

باید به مرز آمادگی موردنظرمان برسیم

سرمربی فولاد درباره وضعیت بدنی و بدنسازی بازیکنان نیز گفت: در ۲ فصل قبل که من در خدمت باشگاه فولاد بودم، مربی بدنساز اسپانیایی کنارمان بود. با توجه به شکل کاری که خودم دارم و بدنسازی که انجام می‌دهم، که البته کار خاصی نیست و یک کار ساده و روتینی است که با تمرینات پرفشار و شدت بالا انجام می‌شود. زمانی که من به تیم اضافه شدم، قطعا می‌بایست این شدت تمرینات را بالا می‌بردیم. من پیش از این نیز گفته بودم که در ادامه راه به دلیل همین شدت تمرینات، مشکلات بیشتری خواهیم داشت چرا که باید به مرز آمادگی موردنظرمان برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار